Tielman Sweden

Tjäna pengar > Tielman Sweden
ANNONS:

Tielman Sweden

Bake Box – Gör er drömresa möjlig!

Vill ni tjäna pengar till klassen eller föreningen? Drömmer ni om en spännande cup med laget eller en oförglömlig resa? Med BakeBox kan ni enkelt samla in pengar och göra era drömmar till verklighet. För varje BakeBox ni säljer, tjänar ni hela 50 kr!

Kom igång direkt – Registrera er här!

Varför BakeBox?

• 50 kr i vinst per såld box
  • En rolig och lättsåld produkt
  • Inga ekonomiska risker

Våra Produkter

Sälj BakeBox – en produkt fylld med kvalitativa bakformar. Varje box innehåller fyra olika formar i varierande färger. Till varje bakform finns en QR-kod som leder till inspirerande recept, anpassade för just den formen. I varje låda ligger det ca 224 formar som tål en ugnsvärme på 220 grader i 30 min. Formarna är även komposterbara och tillverkade av skandinaviskt papper. Låt er fantasi flöda och skapa magiska bakverk som får det att dofta ljuvligt hos släkt och vänner!

Tjäna pengar enkelt!

Skriv upp era försäljningar på säljbladet som följer med ert material. En ansvarig person sammanställer sedan antalet sålda boxar och skickar in beställningen till oss via mail.

Tjäna 50 kr per såld BakeBox:

• 25 personer säljer 5 boxar var – Tjäna 6 250 kr
  • 25 personer säljer 10 boxar var – Tjäna 12 500 kr
  • 25 personer säljer 15 boxar var – Tjäna 18 750 kr
  • 25 personer säljer 20 boxar var – Tjäna 25 000 kr

Gör er insamling enkel och rolig med BakeBox – tillsammans når ni era mål! Läs mer om Tielman Sweden