Forum
TillbakaKöpa vita träningströjor |
---|
Vi byter som sagt till vita träningströjor (slutar med blått). Jag såg dock att just vita träningströjor i storlek XXL, XL och L var slut på många ställen, men hittade Bauer-tröjor på Decathlon (den lätta modellen i tunnt mesh-tyg som många vets gillar...). Jag åker förbi Decathlon i Kungens Kurva på väg till jobbet varje dag och skall köpa in några tröjor. Meddela mig om ni vill att jag köper en tröja åt er. https://www.decathlon.se/hockeytroja-b-200-sr-vit--id_8537182.html?gclid=CjwKCAjw44jrBRAHEiwAZ9igKFdSi9rClIGPf_oGZYZy4VjiKHQS2qK3ddXBJD74E6TzME2HT4sWFhoCxCwQAvD_BwE /Hyll Mattias Hyll 26 aug 2019 |
Svar (17 st) |
---|
Mail: mattias@hyll.se Mobil: 0733-984 108 |
Köp gärna en vit tröja åt mig! |
Toppen - köp gärna en till mig, L borde räcka eller XL |
Köp gärna en till mig |
Gärna till mig med L räcker |
Decathlons lagersaldo har viss förbättringspotential... Det fanns INTE några vita tröjor i butik, trots att "Finns i butik" indikerade så. Hur som helst - Jag har beställt ett gäng tröjor (alla ovan + Tomas + några reserv), får se om det går bättre. Leveransdatum 6/9. Vi skjuter på övergången från blåa till vita tröjor 2-3 veckor då det verkar vara svårt att få tag på vita tröjor just nu.... /Mattias |
Uppdatering: Fick just besked från Decathlon att vår leverans av tröjor är på gång (till er som har beställt). Kommer nog imorgon fredag alt. senast måndag. Jag tar med ett antal vita tröjor på dagens träning. /Hyll |
Nu har tröjorna kommit. Jag tar med dom på torsdag. Vill någon ha sin tröja innan dess så finns dom hemma hos mig (Kidvägen 17 i Visinge). Ni som inte betalat kan Swisha 169 kr till 0733-984 108 (Mattias Hyll). PS. Jag har någon extra L kvar (L passar ca 180 cm lång) samt några XXL (XXL passar ca 190 cm lång) kvar om fler vill ha. /Hyll |
Hej Mattias, Jag tar gärna en L. /Fredrik |
Jag lägger undan en tröja i L åt dig Fredrik. |
Har du fler så tar jag gärna en jag med |
Jag kan ta en XXL om det finns kvar. |
Jag har beställt ytterligare 4 st vita tröjor i storlek L (passar ca 180 cm långa). Det finns även 2 st i storlek XXL kvar (passar 188-193 cm långa). Säg till om någon vill köpa. 169 kr/st. /Hyll |
Borde det inte vara rea på de vita tröjorna snart efter rödas kross senast? |
Niklas - Alla vita tröjor som säljs nu är begagnade, från vita som vill byta till rött ;) |
Nu finns det några vita tröjor tillgängliga igen (storlek L och XXL) för den som vill köpa och ha en egen som luktar gott!?! |
Jag tar gärna en L. |