Forum
TillbakaSundsvall handboll och facebook |
---|
Hej! Jag vet inte vem det är som skapar inlägg för Sundsvall handboll på Facebook, men jag har två önskemål. 1. Läs igenom texten innan ni publicerar, senaste inlägget gick knappt att läsa. 2. Vad publicerar jag, är det något som klubben står bakom? Dvs känner jag för att dela nån film på någon övning kanske jag ska dela den någon annanstans? Ha en trevlig dag. Martin Karlsson 26 feb, 11:06 |
Svar (4 st) |
---|
Jag håller fullständigt med Martin! Jag tror att vi behöver ta oss en rejäl funderare över hur vi hanterar och vad vi publicerar på våra sociala medier. |
Hej, vi håller på och tittar igenom hur kommunikationen på föreningens officiella konton sker och vi har noterat bl.a. att det finns två konton med Sundsvall Handboll på Facebook. Vi arbetar vidare och återkommer. //Mirza |
He Det finns en sida och en grupp. Så två olika verktyg egentligen. Gruppen ligger under sidan. Det är inga problem att ha båda men de har kanske olika syfte (internt vs externt till ex). Det går även att ha en till internt privatgrupp som ”ägs” av sidan om man vill ha en internt forum där det är lätt att dela material etc. |
Bra förslag Frasse |