Forum
TillbakaSekretariat |
---|
Hej på er! Jag skulle vilja flagga om hjälp att bemanna sekretariat den 17 nov. Vi har just nu 2 st personer utbildade i vårat lag. Den 17 nov ska vi ha ett stort sammandrag I Baldershallen OCH i Skönsberg samtidigt. Det handlar om F12 så ingen tabell, men seket behöver bemannas vilket som. Jag håller på att ragga tag på föräldrar som kan gå utbildningen, men vill även kolla runt bland er. Vänliga hälsningar Hanna F2013/2012/2011 Hanna Bodin 10 okt 2024 |
Svar (5 st) |
---|
Jag kan ta ett par matcher. |
Tusen tack Jesper. Jag ska primärt ligga på föräldrarna i laget men tar tacksamt emot hjälp! Jag hör av mig till dig så snart jag fått bättre överblick:) |
Jag måste tyvärr backa på erbjudandet Hanna, P18 arrangerar USM i Härnösnad den helgen och jag måste vara där och hjälpa till. |
Hur har detta gått Hanna? Hur kan det fungera att spelare från P14 alt. P16 kan bemanna upp seket för att själva få erfarenhet mm, tänker om F12 inte är tabell, eller behöver de oavsett ha utbildning, eller kan det fungera om det finns med en vuxen med utbildning? |
Hej! Vad snällt att du kollar:) Jag tror jag fått ihop det, har snott Jessica fr f14, Anders fr p16 Kerstin, p14 Mattias samt några som inte suttit tidigare som ska få träna lite. Anders Bodin ska få slava hela dagen och jag själv tar nån match. Tusen tack alla som ställer upp, jag får betala tillbaka tjänsten vid tillfälle:) Jag tror man måste vara vuxen. |