Forum
TillbakaBollar? |
---|
Är det någon som har lånat bollar ur bollsäcken i b-hallen, tänker främst på F12, F14 samt P2012? Nu har vi bara ca 15 Select bollar kvar, så det är ca 10 bollar som har försvunnit. Kanske nån som behöver bollar, men då kan man berätta det tycker jag. Martin Karlsson 12 feb 2024 |
Svar (10 st) |
---|
Hej! F12 har inte lånat några bollar. |
Hej hej! Då det är tre lag som delar på två säckar tänker jag att det inte är så noga vilka bollar som ligger i vilken säck, det viktiga är att ingen boll försvinner. F14 har inte flyttat några bollar, men vi försöker se till att rätt bollar hamnar i rätt säck då det verkar viktigt. Hoppas att det löser sig🙌🏻 |
Då har bollarna försvunnit av sig själv..trist |
Hej! Efter kvällens träning F14 är bollarna inventerade 15 blå select och 5 gula totalt 20st bollar 👌🤗 |
I vilken säck då? Bollarna i vår egna säck har jag räknat själv. Har F14 15st blå select bollar? |
Säcken är omärkt, trodde att alla bollar tillhörde föreningen. Men då de blivit en grej så ville vi vara tydlig med att vi inte rört den säcken denna träning. Men räknade bollarna ändå. Den säck vi använde idag har (enligt mig) gammal märkning mix 12/13. I den ligger 11 st blåvita och 9 st blandade färger ☺️ |
F14 och F12 kan dela på säcken med blandade bollar om ni vill ha den med selectbollar själva, det spelar ingen roll för oss |
Säcken mix 2012/2013 har vi haft med oss från det gamla mixlaget. Går bra för alla att använda de bollarna. Ligger blå/grå moltan bollar i den samt grön/gula. Jag kommer ta med mig de bollarna på fredag då vi har match på lördag, men de kommer åter så att alla kan använda de. |
Det spelar ingen roll, jag undrar bara vart Select bollarna har tagit vägen. I början var säcken nästan full med bollar, men nu är det knappt hälften kvar. |
Alla bollar tillhör föreningen, och man får så klart låna bollar när man tränar där.. OM man ser till att bollarna återförs till säcken. Jag hoppas det gäller överallt. Jag har insett att jag inte kommer få veta vart resten av bollarna har tagit vägen så nu skiter jag i det. |