Forum
TillbakaMålvaktsträning |
---|
Hej, då önskemål om träningstid ägnad till våra målvakter har uppkommit har jag hittat en ledig tid i Skönsbergshallen den 18/2. Kolla upp i era respektive lag att ni inte har sammandrag eller annat och om det passar så bokar jag lämplig tid, förslagsvis kl 12-16.
Mirza Becirovic 29 jan 2024 |
Svar (17 st) |
---|
F12 är lediga och taggade för målvaktsträning! Bra initiativ!! |
Ture (P12) kommer gärna om han kan. |
F14 har lagt ut kallelse till alla för att kanske få någon intresserad, Saga kommer om hon kan och Ellen vill pröva 👌🏼 |
Hej Är det bekräftat att vi kör då? Behövs några utespelare ? |
Hej, har inte bokat något än då jag saknar svar från flera lag, P14/16 och F16. Tiden finns kvar i bokningssystemet och jag skickar förfrågan så fort alla svarat, 12-16. Hur upplägget på träningen blir och vem som håller i det vet jag däremot inte. |
P14 kommer. Har inte fått helt klartecken från alla målvakter men hoppas att få det ikväll. |
hej, några förslag angående innehål Angående innehåll: - Övningar för uppvärmning/reflex/Styrka/Balans etc - Lite repetition om grundposition 9m, kant , rörelse och arbetsbåge - Grund paradteknik: markera skott, passning etc 9 m & 6 m skott: förutom att jobba med målvakten kan man även filma samt ha de andra målvakter bakom skytten för att de ser hur det ser ut. 9m: jobbar med 20 m-repet. Målvaktpassningar till stillastående spelare/spelare i kontring. Vilka tränare kommer och behöver man några utespelare? |
Skickar förfrågan idag om att boka tid i Skönsbergshallen mellan kl 12-16 den 18/2 så det är klart. |
Mirza, jag kan vara med på söndag. Kan inte så mycket själv ju så det är bra utbildning för mig också. |
Bra Staffan, för kännedom så är tiden bokad från 12-16 i Skönsbergshallen. |
Troligtvis även en till P12 som kommer. P12 : 1-2 F12: kommer F14: 1-2 ? P14: kommer F16/P16? Tränare Mirza Staffan Francois Vem kan annars ? |
Kommer minst 4 st från F12, ev en vuxen med. |
1 kanske 2 kommer från F14 |
Toppen. 👍 |
Hej Ni kan skriva i kallelse 12:30-15:30 Vi kommer redan kl12. Vi har en Messengergrupp för planering så om fler vill vara med hittar mig på Messenger :-) Francois |
Hej Det blev en jätte bra träning med spelare från F12, F14, P14. 6-7 målvakter samt 5-6 som ville testa och hjälpte till. Jag tror att alla hade kul. Stor tack till P16 som hjälpte till med övningar. Men framförallt var det extremt värdefull att ha Oscar med i träningen! |
Vad roligt!! Grymt jobbat samtliga inblandade som styrde upp detta!! |