Forum
TillbakaGärdeskoj 2024! |
---|
Hej, Vi har blivit inbjudna av Föreningsbyrån att delta på Gärdeskoj som går av stapeln på lördag den 13 januari i Gärdehov mellan kl 11-16. Det är en fin möjlighet att visa upp vår verksamhet och förhoppningsvis attrahera nya utövare då det förväntas komma en hel del människor under dagen. Fritidsbanken är på plats och kan bistå med utrustning och föreningar kan även söka projektstöd hos RF-SISU Västernorrland för insatser som handlar om att rekrytera nya medlemmar. Som med allt annat så kräver det arbetsinsats med ledare, gärna flera som ställer upp och håller i aktiviteten och kommer på roliga inslag i vår aktivitetsyta. Har vi några som kan tänka sig delta? Sista anmälningsdag är 10 december och vi får fundera snabbt! Mer om Gärdeskoj finns att läsa här: https://sundsvall.se/uppleva-och-gora/foreningar-foreningsliv/gardeskoj Mirza Becirovic 5 dec 2023 |
Svar (3 st) |
---|
Jag tänker vara där med u7 klockan 11.00-12.00 vi tar med mål och bollar. Jag har varit där många gånger innan covid och det brukar vara riktigt mycket folk mest yngre. bra om något annat lag kommer och byter av mig.vid 12 Också bra om vi har ett informations material med oss där man enkelt kan se hur man börjar träna. |
Tack Andreas, är själv i Umeå på sammandrag med P16 annars hade jag varit där. Någon eller några andra som kan ta över efter Andreas? |
P14 spelar USM |