Ledarmöte
Mån 25 sep 2023, 19:00-20:30
Kontorshotellet Lt2, Lilla torget 2, vån 2
Samling: 19:00VÄLKOMNA - LEDARMÖTE 25 SEPTEMBER
Styrelsen har som målsättning att from denna säsong försöka bjuda in till några ledarmöten per säsong. Detta för att kunna ha en dialog med er ledare kring verksamheten och arbetet kring den.
Vi kommer kalla olika konstellationer vid olika tillfällen. Ibland är det alla ledare, ibland bara tränare, ibland bara Lagledare osv, beroende på vad som ska tas upp.
Måndagen den 25 september kl 19.00 bjuder vi framför allt in Lagledare och Försäljningsansvariga, men alla ledare runt laget är välkomna. Detta gäller lagen från Hockeyskolan tom junior. Vi vill att minst 1 person från varje lag kommer.
På dagordningen står
• Verksamhetsbeskrivning, policy och värdegrundsarbetet
• Arbetsbeskrivning för de olika ledarna i laget
• Uppdrag för spelare, ledare, föräldrar och laget
• Försäljningar
• Föräldramöten
• Kommittéer
• Cuper 24/25 och cupavgift
• Budget för laget
• Lagavslutning i vår
• Övriga frågor
Vi bjuder på kaffe, fralla och kaka
När
Måndagen den 25 sep, kl 19.00
Var
På kontorshotellet Lt2, våning 2, Lilla torget 2 i Alingsås. Ingång bredvid glassbutiken på Lilla torget.
Vem
Minst 1 ledare från varje lag, framförallt Lagledare och Försäljningsansvarig. Men alla som har en ledarroll är välkomna.
Vi kallar
Vi kallar via svenska lag. Så anmäl er att ni kan komma så vi kan planera fikat.
Med vänlig hälsning
Styrelsen genom Staffan Wåhleman
staffan@wahleman.se, 0702 – 105 423
Styrelsen har som målsättning att from denna säsong försöka bjuda in till några ledarmöten per säsong. Detta för att kunna ha en dialog med er ledare kring verksamheten och arbetet kring den.
Vi kommer kalla olika konstellationer vid olika tillfällen. Ibland är det alla ledare, ibland bara tränare, ibland bara Lagledare osv, beroende på vad som ska tas upp.
Måndagen den 25 september kl 19.00 bjuder vi framför allt in Lagledare och Försäljningsansvariga, men alla ledare runt laget är välkomna. Detta gäller lagen från Hockeyskolan tom junior. Vi vill att minst 1 person från varje lag kommer.
På dagordningen står
• Verksamhetsbeskrivning, policy och värdegrundsarbetet
• Arbetsbeskrivning för de olika ledarna i laget
• Uppdrag för spelare, ledare, föräldrar och laget
• Försäljningar
• Föräldramöten
• Kommittéer
• Cuper 24/25 och cupavgift
• Budget för laget
• Lagavslutning i vår
• Övriga frågor
Vi bjuder på kaffe, fralla och kaka
När
Måndagen den 25 sep, kl 19.00
Var
På kontorshotellet Lt2, våning 2, Lilla torget 2 i Alingsås. Ingång bredvid glassbutiken på Lilla torget.
Vem
Minst 1 ledare från varje lag, framförallt Lagledare och Försäljningsansvarig. Men alla som har en ledarroll är välkomna.
Vi kallar
Vi kallar via svenska lag. Så anmäl er att ni kan komma så vi kan planera fikat.
Med vänlig hälsning
Styrelsen genom Staffan Wåhleman
staffan@wahleman.se, 0702 – 105 423
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 48 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här