Forum
TillbakaBingolottos Julkalender 2019 |
---|
Hej Nu närmar sig julen med stormsteg och då vill ju ALLA ha en av Bingolottos Julkalendrar. Därför hoppas vi att så många som möjligt vill göra en insatts och försöka sälja någon kalender var. Kalendrarna kostar 100kr och föreningen får 50kr för varje kalender vi säljer. Svara här på forumet hur många kalendrar ni vill ha, så ser den som är bingolottoansvarig för ert lag till att ni får ut dem nu i november när träningarna drar igång igen. Hälsningar Bingoberra Info från Ungdomssektionen 5 nov 2019 |
Svar (18 st) |
---|
Malte H Olsson tar 2 st |
Jacob tar 2 |
Noel L tar 2 |
Tar 2 |
Hampus tar två st.. |
Jonathan tar 8 st |
Rasmus tar 2 st |
Adam tar 4. |
Ivar tar 4 kalendrar |
Glöm inte att beställa Bingolottos Julkalender så att den som är bingolottoansvarig för ert lag hinner få ut dem rill er innan den 1/12! Hälsningar Peter Bingoberra Hansson |
Vi vill ha tre kalendrar. |
Vi tar två kalendrar |
Vi tar 3. |
Hej! Bra uppslutning. Jag kommer och lämnar kalendrar 23 och 30 nov på pojkarnas träningar. Ni som inte beställt skriv här så jag vet hur många jag ska ta med. |
Noel Nilsson tar gärna 2 st. |
Ni som beställt julkalendrar. Men inte fått dem. Jag var och lämnade på träningen den 23 och även idag 30/11. Får hämta den hemma hos mig. Min adress är Skottorp Marbäck 91 312 96 Laholm. |
Ni når mig på 0738428456. Med vänlig hälsning, Carolina |
Det har inte kommit ut info ang bingolotter till uppesittarkvällen. Men självklart säljer vi. Skriv här nedan om ni vill ha och i så fall hur många. Jag kommer på lördag 7/12 och lämnar och även söndag på avslutningen. Annars får man hämta hemma hos mig. |