Forum
TillbakaVi är i FINAL i Folkspel Cup 2018! (Bingolotto försäljningstävling) |
---|
Tillsammans har vi lyckats att ta oss till final i Folkspel Cup 2018! Det innebär att vi i finalomgången som är den 17/6, ska försöka sälja flest bingolotter igen! Vilket jag är helt övertygad om att vi kommer att göra. Vi kommer att tävla mot tre andra föreningar i vår region och de två bästa vinner och får åka till Göteborg och tävla om pengar till sin förening (upp till 100.000kr). Så nu hoppas vi på allas engagemang och att vi därmed får denna möjlighet att åter igen få åka och representera vår lilla förening bland 50 andra föreningar från hela landet. Så snälla svara här på forumet hur många bingolotter ni vill ha till den 17/6, så ska vi se till att ni får dem levererade via era bingolottoansvariga i respektive lag under någon träning innan dess. Hälsningar Peter "Bingoberra" Hansson Info från Ungdomssektionen 4 jun 2018 |
Svar (5 st) |
---|
Vi vill ha 5 st. Visste inte om jag skulle skriva in här i ned att jag hämtar. Men gör det i alla fall. Med vänlig hälsning, Carolina Tageson |
Hej, Vi tar gärna 5st bingolotter. Mvh, Galina Johansson. |
Vi tar 4 bingolotter |
Glöm inte att meddela här, hur många bingolotter ni vill ha till FINALOMGÅNGEN! Hälsningar Peter "Bingoberra" Hansson |
Hejsan! På söndag, ska dom samlas i glänninge park då? Mvh Magdalena |