Bebben Cup - Föräldra-anmälan
Lör 30 okt 2021, 07:00-19:00
Vallhamra IP
Samling: 07:00, Vallhamra IPHej!
Detta är anmälan för att hjälpa till på Bebben Cup enligt info från Jesper i separat mail.
//—-
Hej!
Bebben cup arrangeras för andra och sista året som spelas lördagen den 30:e oktober.
För er som inte var med förra året så är det vi föräldrar som planerar och bemannar (med god hjälp av kansliet :) ).
Vinsten från cupen går till den egna lagkassan så att laget får möjlighet att komma iväg på roliga läger, cuper etc.
Det blir i princip samma upplägg som förra året med en uppdelning på förmiddag och eftermiddag.
Skillnaden i år är att det får komma publik så förhoppningsvis säljer vi bra mycket mer än förra året.
Det betyder också att vi behöver fler som kan bemanna de olika stationerna för att vi ska hinna med.
Det gäller även i år att inget hembakt får säljas, det är färdigpackat som gäller och allt köps in av kansliet i förväg.
Ev. blir det dock både grill och varma mackor.
På tisdag är det det andra och sista planeringsmötet på kansliet och jag återkommer med mer specifik info efter det.
Bifogar en länk till ett bemanningsschema där ni får en uppfattning om vad som behövs.
Ett gäng behöver vara på plats redan vid 07 på morgonen då vi behöver komma igång inför första matchstart runt 08.
Sista match kommer att spelas strax efter 16 och efter det så är det städning.
Kommer nog en separat kallelse för cupdagen (för bemanning) i lagappen.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/17PtgNcC2cp8AcXQEQ
Detta är anmälan för att hjälpa till på Bebben Cup enligt info från Jesper i separat mail.
//—-
Hej!
Bebben cup arrangeras för andra och sista året som spelas lördagen den 30:e oktober.
För er som inte var med förra året så är det vi föräldrar som planerar och bemannar (med god hjälp av kansliet :) ).
Vinsten från cupen går till den egna lagkassan så att laget får möjlighet att komma iväg på roliga läger, cuper etc.
Det blir i princip samma upplägg som förra året med en uppdelning på förmiddag och eftermiddag.
Skillnaden i år är att det får komma publik så förhoppningsvis säljer vi bra mycket mer än förra året.
Det betyder också att vi behöver fler som kan bemanna de olika stationerna för att vi ska hinna med.
Det gäller även i år att inget hembakt får säljas, det är färdigpackat som gäller och allt köps in av kansliet i förväg.
Ev. blir det dock både grill och varma mackor.
På tisdag är det det andra och sista planeringsmötet på kansliet och jag återkommer med mer specifik info efter det.
Bifogar en länk till ett bemanningsschema där ni får en uppfattning om vad som behövs.
Ett gäng behöver vara på plats redan vid 07 på morgonen då vi behöver komma igång inför första matchstart runt 08.
Sista match kommer att spelas strax efter 16 och efter det så är det städning.
Kommer nog en separat kallelse för cupdagen (för bemanning) i lagappen.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/17PtgNcC2cp8AcXQEQ
Anmälan är öppen för alla inkl. målsmän i laget.
Logga in här