Dela nyhet
Inbetalning till Örebrocupen!
7 mar, 20:24 2 kommentarer
Nu är det dags att betala in pengar så Örebrocupen kan betalas. Detta måste ske senast den 11 mars. Använd qr-koden som skickats ut via mail. Peder har räknat ut vad varje person ska betala in efter försäljning av Bingolotter.
Vilma- 1120 kr
Keita- 1020 kr
Towe- 1020 kr
Julie- 944 kr
Tindra- 1020 kr
Ann-Sofie- 1020 kr
Thea- 1020 kr
Alicia- 830 kr
Siri- 944 kr
Alice- 868 kr
Signe- 1020 kr
Ida- 0 kr
Olivia- 1020 kr
Meja- 1020 kr
Kommentarer
Anders Lindholm 8 mar, 09:24
I en Ideell förening ställer alla upp efter egen förmåga.
Under perioder varierar engagemanget från deltagare, vilket just är det som är styrkan i en väl fungerande förening.
Som vi kan se nu så har en fördelning gjorts baserat på individers insatser, det motsätter GRUNDSTENEN i en förening. Arbetsinsatsen vi lägger är för laget.
Med det ber vi gruppen att tänka om och justera till en lika fördelning, dvs 926:-/person.
"There is no I in Team"
Peder 9 mar, 09:42
Denna försäljning togs fram inför förra cupen då vi diskuterade hur vi skulle finansiera den,då flera uttryckte att de hellre betalade än sålde olika produkter!vi kom då överens om bingolotter till uppesittarkvällen!senare kom förslag om annan försäljning under våren,men de som svarade ville avstå!och tycker fler att vi ska ändra finansieringen av cuper mm så får vi ta det på nästa föräldramöte!
Jag gör bara det som vi kom överens om på föräldramötet!
Med vänlig hälsning, Peder