Planering hösten, avd Bävrarna
Sön 22 aug 2021, 16:00-17:30
Digitalt möte (Google Meet)
Samling: 16:00, Länk till Google Meet (nedan)Vid vårt möte i måndags 31/5 pratade vi om att ha ett planeringsmöte i augusti och inför terminsstart. Strategiskt borde det väl ligga någon vecka efter lägret. Föreslår sön 22 aug em 16-17:30. Kan börja med att lägga upp ett digitalt Google Meet möte, så kan vi ändra om förutsättningar finns att träffas utomhus vid Yard? Jag antog nu att vi tre kallas också (Ed, Henrik, Kim) samt att vi lägger till nya ledare allteftersom vi reggar dem i svenska lag.
Anslut till Google Meet
meet.google.com/fcx-vcsv-ihg
Anslut per telefon
(SE) +46 8 505 448 34 (PIN: 732338021)
Väl mött!,
Ed
Att ta upp under mötet:
* Välkomna nya: Lite snabbt om hur nya ledare ansluter sig till RNS-konto, slack, svenska lag
* Ansvar på avdelningen - vad har vi för roller - ledare, administratör, PS, etc
* Visa också deltagare dokument som finns för avdelningarnas på Google Drive, hur vi sparar ned mötesplaneringar och andra underlag på slack/google drive, etc.
*Grovt utkast planering upprättas och schema läggs för hösten + ansvariga Mötesledare
*Planera besök KO/Christina + några tidigare Bäverledare vid första mötet för terminen - bjud in så att föräldrasamtal kan hållas vid samma tid som första möte pågår
* Vad behöver beställas från Märkesgruppen - ledarpaket + nya halsdukspaket för prova på scouter - 2-3 nya ledare i gruppen + blir 17 st nya Bävrar
Anslut till Google Meet
meet.google.com/fcx-vcsv-ihg
Anslut per telefon
(SE) +46 8 505 448 34 (PIN: 732338021)
Väl mött!,
Ed
Att ta upp under mötet:
* Välkomna nya: Lite snabbt om hur nya ledare ansluter sig till RNS-konto, slack, svenska lag
* Ansvar på avdelningen - vad har vi för roller - ledare, administratör, PS, etc
* Visa också deltagare dokument som finns för avdelningarnas på Google Drive, hur vi sparar ned mötesplaneringar och andra underlag på slack/google drive, etc.
*Grovt utkast planering upprättas och schema läggs för hösten + ansvariga Mötesledare
*Planera besök KO/Christina + några tidigare Bäverledare vid första mötet för terminen - bjud in så att föräldrasamtal kan hållas vid samma tid som första möte pågår
* Vad behöver beställas från Märkesgruppen - ledarpaket + nya halsdukspaket för prova på scouter - 2-3 nya ledare i gruppen + blir 17 st nya Bävrar
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 3 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här