Forum
TillbakaInför Julavslutningen |
---|
Hej föräldrar som har anmält er till att hjälpa oss under julavslutningen. Vi behöver; 2stk som hjälper oss med att handla in glögg, saft, russin/mandlar, pepparkakor pappersmuggar (helst inte plast), små skedar (gärna trä) och även sen bemannar och hjälper till med serveringen. Gratis för alla medlemmar. 2stk som bemannar bordet med "kvarglömt" 2stk för övrigt för fix så som att tända marschaller, skotta, bära fram bord mm Meddela gärna här vem som vill / kan hjälpa till med vilken uppgift så återkommer jag igen med mer info. //Christina Christina Ljosåk 6 dec 2022 |
Svar (10 st) |
---|
Hej! Jag kan bemanna bordet med kvarglömt och se till att kåren får in lite stålar till renoveringen!! Mvh Alexander |
Givetvis så kan hjälpa till på plats med andra saker också om det behövs... |
Då jag kommer lite sent så bör jag inte vara ansvarig för nått som behöver vara klart tidigt på kvällen, jag kan därför hoppa in där det behövs när jag kommer. |
Jag kan hjälpa till med vad som helst på plats (slipper gärna handling pga tidsbrist)! |
Perfekt 👌🏼 Vi ser till att någon instruerar er på plats. Jag är tyvärr på jobb fram till strax innan… Är det någon av er andra som kan handla? |
Hej! Ingen annan som tagit på sig att handla så då får vi väl göra det i år igen (om du inte redan hunnit fixa Christina?). Vad behövs? Glögg, pepparkakor, russin, mandlar, pappmuggar, träskedar, servetter... Något mer? Kan åka nu i så fall - hinner inte imorgon. /Karolina |
Saft också förstås. Något mer? |
Kollade förra årets inköpslista. Glutenfria pepparkakor också. |
Tack Karolina och Alexander!!! |
Jag kan vara på plats kl.18 och hjälpa till med vad som helst. |