Planering, hösten 2021 spårare
Mån 23 aug 2021, 18:30-20:00
Yard
Samling: 18:30Planeringsmöte för spårargruppens ledare för HT 21, som föreslås ske kvällen måndagen 23/8.
ÄNDRING: Vi träffas fysiskt på Yard!
Att ta upp under mötet:
* Välkomna nya: Vem finns på vilken avdelning (tis, ons, tors)
* Lite snabbt om hur nya ledare ansluter sig till RNS-konto, slack, svenska lag
* Hur är ledarsituationen på de olika grupperna (behov fler ledare + ev tillägg av ytterligare extra aktiva patrullstödjare för att förstärka avdelningarna)
* Ansvar på avdelningen - vad har vi för roller - ledare, administratör, PS, etc - uppdatera i dokumentet på vår Google Drive + Visa också deltagare dokument som finns för avdelningarnas på Google Drive, hur vi sparar ned mötesplaneringar och andra underlag på slack/google drive, etc.
* Hur har det gått med rekryteringsdag 17/8 - gå igenom för nya intag HT21 från dessa intresseanmälningar och från Kölistan till spårargrupperna
*Grovt utkast planering upprättas och schema läggs för hösten + ansvariga Mötesledare. Inkl gemensamma akt, ex. hajker.
*Planera föräldramöte med inspel av KO/Christina + Samordna så att föräldrasamtal kan hållas vid samma tid/i närtid till första terminsmöte
* Vad behöver beställas från Märkesgruppen - ledarpaket och halsdukspaket/startpaket för nya "prova på scouter".
Att vara uppmärksam på: vi har 13 f.d. Bävrar som redan fått del av paketet (halsduk, men saknar övr märken)
ÄNDRING: Vi träffas fysiskt på Yard!
Att ta upp under mötet:
* Välkomna nya: Vem finns på vilken avdelning (tis, ons, tors)
* Lite snabbt om hur nya ledare ansluter sig till RNS-konto, slack, svenska lag
* Hur är ledarsituationen på de olika grupperna (behov fler ledare + ev tillägg av ytterligare extra aktiva patrullstödjare för att förstärka avdelningarna)
* Ansvar på avdelningen - vad har vi för roller - ledare, administratör, PS, etc - uppdatera i dokumentet på vår Google Drive + Visa också deltagare dokument som finns för avdelningarnas på Google Drive, hur vi sparar ned mötesplaneringar och andra underlag på slack/google drive, etc.
* Hur har det gått med rekryteringsdag 17/8 - gå igenom för nya intag HT21 från dessa intresseanmälningar och från Kölistan till spårargrupperna
*Grovt utkast planering upprättas och schema läggs för hösten + ansvariga Mötesledare. Inkl gemensamma akt, ex. hajker.
*Planera föräldramöte med inspel av KO/Christina + Samordna så att föräldrasamtal kan hållas vid samma tid/i närtid till första terminsmöte
* Vad behöver beställas från Märkesgruppen - ledarpaket och halsdukspaket/startpaket för nya "prova på scouter".
Att vara uppmärksam på: vi har 13 f.d. Bävrar som redan fått del av paketet (halsduk, men saknar övr märken)
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 3 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här