Matchuppdrag Dam - F2012
Lör 28 sep, 17:00-19:00
Valhalla IP
Samling: 16:00, Valhalla IPHej alla föräldrar och barn i Qviding f12!
Här kommer en kallelse till uppdraget att agera matchvärdar vid Qvidings damlags match på Valhalla.
VI kallar alla barn, ju fler desto roligare :-)
Vi behöver också minst 2 vuxna, gärna fler! Vi kallar några föräldrar till det här uppdraget och hoppas att ni kan närvara alternativt prata med någon annan förälder och byta sinsemellan.
Om någon förälder som inte är kallad vill följa med så meddela gärna i samband med barnets anmälan, så kan vi lättare planera.
Nedan följer detaljerad information om uppdraget
Vänliga hälsningar, Emma T, Emma A & Elsa
-----------------------------------
Hemmamatcherna för Qviding FIFs seniorlag kräver viss organisation. En del av denna är bemanningen av entré, samt uppdrag som bollbarn och flaggvärdar.
Entré (2 personer)
Samling 60 min innan avsparkstid. Ansvar för att iordningställa entrén, ta emot och ta betalt av besökare samt läsa av förbeställda biljetter. Entrén stänger vid matchminut 30. Därefter tas skyltar ner, entrén städas iordning och kassa/material lämnas till ansvarig i kiosken.
Bollbarn/Flaggvärd (minst 6 barn)
Samling 20 min innan avsparkstid vid omklädningsrummen.
Lottförsäljning (minst 2 barn)
Samling 20 min innan avsparkstid vid kiosken bakom läktaren.
I paus får barnen en dricka och korv med bröd eller kexchoklad.
Bollbarn/flaggvärdar tas emot av ansvarig på plats.
Här kommer en kallelse till uppdraget att agera matchvärdar vid Qvidings damlags match på Valhalla.
VI kallar alla barn, ju fler desto roligare :-)
Vi behöver också minst 2 vuxna, gärna fler! Vi kallar några föräldrar till det här uppdraget och hoppas att ni kan närvara alternativt prata med någon annan förälder och byta sinsemellan.
Om någon förälder som inte är kallad vill följa med så meddela gärna i samband med barnets anmälan, så kan vi lättare planera.
Nedan följer detaljerad information om uppdraget
Vänliga hälsningar, Emma T, Emma A & Elsa
-----------------------------------
Hemmamatcherna för Qviding FIFs seniorlag kräver viss organisation. En del av denna är bemanningen av entré, samt uppdrag som bollbarn och flaggvärdar.
Entré (2 personer)
Samling 60 min innan avsparkstid. Ansvar för att iordningställa entrén, ta emot och ta betalt av besökare samt läsa av förbeställda biljetter. Entrén stänger vid matchminut 30. Därefter tas skyltar ner, entrén städas iordning och kassa/material lämnas till ansvarig i kiosken.
Bollbarn/Flaggvärd (minst 6 barn)
Samling 20 min innan avsparkstid vid omklädningsrummen.
Lottförsäljning (minst 2 barn)
Samling 20 min innan avsparkstid vid kiosken bakom läktaren.
I paus får barnen en dricka och korv med bröd eller kexchoklad.
Bollbarn/flaggvärdar tas emot av ansvarig på plats.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 25 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här