Forum
TillbakaAnmälan Dálvi cup |
---|
I anmälan anger du följande: 1) Namn, födelseår och steg för tävlande . Du som anmälder dej som ledare anmäl dej med namn och grupp. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. Magnus Lindholm 7 jan, 18:34 |
Svar (14 st) |
---|
Ellesiri Skinnar Påve 2012 steg 3 Jag kan vara ledare för steg 1,2 eller 3. Kan vara KC om det ej är nog har då 3 platser kvar |
1) Nova Öhlund Westerberg, Född -12, steg 1 2) kan vara KC 3) 3 platser ink Nova |
Alma Enlund, 2014, steg 3. Jag följer med som ledare. |
Ingrid Bergdahl 2015, steg 3. Jag följer med som ledare för steg 1-3. Jag kan vara KC vid behov med tre platser över. |
Marit anmäler sej som domare och behöver då åka med någon |
Helga steg 1,2011 |
Anmäler Matilda, steg 3 Kan vara kc, 4 plats. |
Anmäler Hilma Pirak Falk 2013, steg 3 Mila Pirak Falk 2015, steg 5 Jag följer som ledare för steg 4 eller steg 5. Kan även vara KC, har troligtvis 2 platser. |
Aila Johansson Blind, 2012, steg 2. Jag kan följa som domare. Måste återkomma om ev KC (har en bil som måste repas och vet inte om den hinns tills dess). |
Vanessa Johansson, 2014, steg 5. Jag kan vara KC, har 2 platser över. |
Anmäler Edith Jonsson född 2012, steg 4. Vi tar egen bil. |
Kajsa Hagenbuch, 2013 steg 4 Jag kan följa med som domare om det behövs. Kan även vara KC, har då 3 platser i bilen ledig. |
Född 2013, steg 1 |
Anmäler Ingá-Siri Sevä Nutti, född 2015. Tävlar i steg 1. |