Forum
TillbakaAnmälan Anatoli cup |
---|
I anmälan till Anatoli cup anger du följande. Vi har förhoppningar att kunna hyra en stor buss till denna tävling, men om det inte går, eller vi blir för få så ange om du kan vara klubbchaufförom det skulle bli aktuellt att köra egna bilar. 1) Namn, fördelseår för tävlande. Du som anmälder dej som ledare anmäl dej med namn och grupp. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. 5) Det behövs många föräldrar som kan ställa upp som domare, alla får räkna med att ta något pass. Om du har dömt någon gren tidigare, ange det i anmälan. Magnus Lindholm 20 nov 2024 |
Svar (25 st) |
---|
Rasmus Hagenbuch, född 2011 och Kajsa Hagenbuch, född 2013 Silke kan vara domare, har tidigare dömt repklättring. Dirk kan vara domare, har tidigare dömt sprint och ville gärna göra samma sak igen. En av oss kan vara KC med egen bil eller hyrd minibuss. Platser i bilen utöver oss 4 blir da 2 st. |
Alex Nordström född 2015 Glim Nordström född 2017 Jag kan köra stor buss eller hyrd minibuss som KC. |
Anmäler Vanessa född 2014. Jag kan vara domare i repklättring. Vet inte nu om jag kan vara KC, återkommer om det. |
Jag anmäler: Jovva Forsberg Iverstrand, 2014 Idun Forsberg Iverstrand, 2012 Jag kan följa med som ledare - om det passar tex för Pojkar år 2013-14 (då kan jag samtidigt ha lite koll på hur det går med Jovvas problemfot). Annars tex Flickor 2013-14. Jag kan vara KC, har plats för 4st (inkl 2 egna barn). Kan även köra minibuss vid behov. |
Anmäler Hilma Pirak Falk 2013 Mila Pirak Falk 2015 Håkan följer med och kan vara funktionär och KC (1 ledig plats), kan även köra minibuss. Jag följer med som ledare, gärna för flickor -15 eller flickor -13. |
Max Johansson Blind 2010. Aila Johansson Blind 2012. Jag följer som ledare för en av pojkgrupperna |
Ingrid Bergdahl 2015 Jag kan följa med som ledare för flickor -15 Behövs jag någon annanstans går det bra. Kan vara KC med plats för ytterligare tre. |
Anmäler Alma Enlund, född 2014. Jag är lite osäker på om jag kan följa med. Om jag kan följa med så kan jag vara ledare till F2. |
Ellesiri Skinnar Påve 2012 Isak skinnar Påve 2015 Jag kan vara ledare för en grupp. |
Anmäler Hedda Nordqvist, född 2015. Jag följer med (och hjälper där jag kan?) och kan även vara KC! Har egen bil med 5 platser utöver oss. Kan även köra minibuss. |
Anmäler Matilda född 2014 Jag följer med ( hjälper där jag kan) kan även vara kc har 5 platser utöver oss . Åker buss med Matilda om de blir buss . |
Anmäler Ingá-Siri Sevä Nutti född 2015. Förhoppningsvis kan jag följa med och har plats för två extra barn om det blir egen bil. |
Anmäler: Clava Holmbom 2011 Jag kan vid behov, vara KC med plats för fyra deltagare. Kör inte minibuss 🚐 Jag kan döma (gärna hopp) eller vara ledare, om det behövs. |
Anmäler Emma Kuhmunen, 2013. Varken jag eller Nihko kan följa med tyvärr. |
Anmäler sig grupp 3 Pär följer med |
Nova Öhlund Westerberg 2012 Kan vara KC vid behov, 3 platser inkl Nova. Kan vara domare men har inga kunskaper om gymnastik så gärna något där inga förkunskaper krävs. |
Anmäler Jon Stuge, född 2014. Kan vara KC eller köra minibuss. |
Ivan Lindolm Blind anmälers sej född 2013. Marit följer med som domare alternativt ledare för någon grupp som behöver det. Jag följer inte med och kan därmed inte vara KC. |
Anmäler Nikki Blomqvist, 2012. Vi tar egen bil. Återkommer om jag kan vara KC. |
Anmäler Sonja heikkinen 2013. Vi kan tyvärr inte följa men Sonja åker med Nova |
Anmäler Tim Hansson, 2017. Kan vara KC med 2 platser. Nybörjare, så har ingen aning om vart jag borde vara men hjälper till där jag kan. |
Anmäler Amanda Heikkinen 2015 hon åker med Hedda. |
Ylva Beland och Lova Falk, flickor 5. De kommer från Umeå och behöver ingen skjuts. |
Jag vill meddela att vi inte kommer att följa med på Anatoli imorgon, Hilma och Mila har varit sjuka hela veckan och de har inte återhämtat sig nog för att tävla. Marit går som ledare för flickor 2, istället för mig och Eva Öhlund Westerberg går in som domarreserv, istället för Håkan. |
Ingá-Siri kan tyvärr inte heller följa med imorgon pga halsont. |