Forum
TillbakaNovembercupen samt läger MAG. (30/11-1/12) |
---|
Anmälan till Novembercupen i Luleå. (manlig AG), stegtävling och läger. 30/11-1/12 2024. Plats: Arcushallen, Luleå. Tävling lördag 30e november från 10:00 - ca 16.30. Läger söndag 1a december från 09.30- ca 15.00. Här anger du: 1) Tävlandes namn samt födelseår. 2) Om gymnasten även ska delta på lägret. 3) Om du kan vara domare. 4) Om du kan ställa upp som ledare på golvet under tävlingsdagen. 5) Om du ordnar eget boende, annars sköter reseansvarige detta. 6) Om du kan vara KC och hur många gymnaster som får plats i din bil (minst 3). Anmälan ska vara inne SENAST onsdag 13e november Ann-Charlotte Blind 10 nov 2024 |
Svar (7 st) |
---|
Max Johansson Blind 2010. Deltar på både tävling och läger. Jag följer som ledare och har tre lediga platser i bilen. |
Rasmus Hagenbuch 2013. Båda dagar. Behöver boende. Vi är tyvärr upptagen den helg! I nödfall kan Silke vara domare på lördag men helst inte. |
Jon-Ánte Kuhmunen Född 2013 Deltar på tävling och läger Vi åker gärna med Ann-Carlotte i bilen :) 2 personer |
Jag och Max behöver boende |
1) Alex Nordström född 2015. 2) Deltar på tävling och läger. 3) Jag har ingen domarutbildning. 4) Jag kan gärna vara ledare på golvet under tävlingsdagen. 5) Vi vill gärna ha boende. 6) Jag kan vara KC och har plats för 3-4 gymnaster i min bil. |
Jag följer med som domare. Jag vet fortfarande inte hur jag gör- ifall jag tar egen bil eller måste åka med någon. Om jag inte tar egen bil måste jag nog ha boende. När måste ni veta för bokning av rum? |
Rasmus är sa klart född 2011! ej 2013. |