Forum
TillbakaAnmälan till Kristallcupen och Region/Rikspokalen |
---|
I anmälan anger du följande: 1) Namn, fördelseår och steg för tävlande . Du som anmälder dej som ledare anmäl dej med namn och grupp. OBS! Ange om du deltar både lördag och söndag och i så fall om du behöver boende. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. Magnus Lindholm 20 okt 2024 |
Svar (16 st) |
---|
Anmäler Emma 2013 steg 3. Jag kan troligtvis inte följa med denna gång varken som domare eller kc, så Emma behöver skjuts. Jag skriver ifall det ändras. |
Maja Länta 20014, steg 2. Kan köra hyr minibuss om Helga får plats. |
Idun Forsberg Iverstrand 2012, steg 4 (troligen). Jag följer med som ledare. Jag kan vara KC på vägen hem (har då 3 platser utöver Iduns). |
Anmäler Hilma Pirak Falk 2013, steg 3 Mila Pirak Falk 2015, steg 5 Jag följer med som ledare för Steg 5. Vi kommer ta egen bil denna tävling. |
Anmäler Ellesiri Skinnar Påve 2012 steg 3. Kan vara kc o skjutsa oss plus 3 pers men åker dit/hem beroende på när steg 1-4 tävlar ( är ej där hela dagen). Ledare steg 2 eller tre. |
Aila Johansson Blind, 2012, steg 2. Tävlar enbart lördag. Jag kan vara steg 1 domare, även KC med 3 platser över i bilen om det krisar med chaufförer. |
Anmäler Ingrid Bergdahl 2015 steg 3. Jag följer med som ledare steg 2 eller 3. Vi är endast med på lördag. |
Tillägg: Håkan kan vara steg 2 domare. Vi tar egen bil denna gång. |
Jag avaanmäler oss tyvärr då Idun satsar på skidtävling lö+sö den helgen. |
Edith Jonsson född 2012 vill anmäla sig. Steg 4. Vi tar egen bil men vet inte ännu hur många från familjen som följer med, vilka tider etc. Så kan mest troligt inte vara KC. |
Vanessa född 2014 anmäler sig till steg 5 lördag. Jag följer med som ledare steg 5-6. Kan även vara KC till de som tävlar senare på dagen (steg 5-6). Vi åker inte dit på morgonen när steg 2-4 tävlar. |
Nikki född 2012 anmäler sig steg 6 Lördag och söndag. |
Anmäler Alma Enlund, född 2014, steg 3. Jag kan följa med som ledare om det behövs. Vi tar egen bil den här gången. |
Obs. Det kommer inte vara någon tävlande på söndagen denna tävling, så reseplaneraren vet. |
Ungdomsdomarna EllaRistin, Matilda och Marit vill gärna vara steg1 domare på lördagen. De behöver skjuts. |
Jag ska döma omgång 1 och behöver skjuts |