Forum
TillbakaAnmälan Höstcupen i Kiruna |
---|
Anmälan till höstcupen i Kiruna, ange: 1) Tävlandes/Tränare/Domares namn samt steg. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. 5) Hur många portioner mat du beställer (föräldrar/tränare kan också beställa lunch). Ange om du önskar glutenfri pasta. Köttfärsåsen är mjölk/laktosfri. Magnus Lindholm 9 sep 2024 |
Svar (17 st) |
---|
1) Idun Forsberg Iverstrand, 2012, tävlar på steg 4. Maya ställer upp som ledare. 2) Ja, till tåget i Gällivare vid brist på KC. 3) 4 4) Ja 5) 2st, varav 1st glutenfri. |
Helga Länta steg 1 och Maja Länta Steg 2 2) ja 3) 4 4)Ja 5) 2 glutenfri ( 3 om jag är chaufför) |
Aila Johansson Blind steg 2. Jag kan vara steg 1 domare. Kan inte köra till denna tävling. |
Matilda Ramiréz steg3 2)Ja 3)4 4) ja 5)2st |
Edith Jonsson steg 4 Jag vet inte ännu om jag har bil då. Men visst åker vi väl tåg från Gällivare som vanligt? Har jag bil så kan jag köra till/från Gällivare och har då plats för tre till förutom Edith. Jag kan följa med som förälder och hjälpa till på plats. Vill inte beställa någon lunch. |
1.Ellesiri Skinnar Påve 2) Ja, till tåget i Gällivare vid brist på KC. 3) 4 4) nej 5) 21 st |
Ellesiri steg 3 |
Rebecca kan vara ledare steg 2 eller3 |
Anmäler Alma Enlund, steg 3. Jag följer med som ledare, kan också vara KC om det behövs, har plats för 3 extra förutom mig och Alma då. Vill beställa 2 luncher också. |
Alma Enlund, steg 3, jag följer med som ledare. Kan vara KC om det behövs, har plats för 3 st utöver mig och Alma i så fall. Vill beställa 2 luncher. |
Anmäler Mila Pirak Falk, steg 5. Hilma Pirak Falk, steg 3. Jag följer med som ledare (eller som medföljande). Jag kan också vara KC till Gällivare (om tåg därifrån) (2 platser över). Vill beställa 3 luncher. |
Emma kuhmunen 2013, steg 3 Jag kan troligtvis följa som steg1-domare. Vi är just nu billös så kan inte köra. |
1. Clava Holmbom, steg 5 2. Hobb kan säkert köra. Jag jobbar tyvärr. 3. 3 4. Hobb kör nog minibuss, vid behov. 5. En lunch. |
Vanessa Johansson, steg 4. Kan inte vara kc denna gång. |
Nikki Blomqvist, steg 5, vill följa om det blir tåg. Jag kan troligtvis köra till/från tåget i gve isåfall( har då 2 platser över) |
Ursäkta sen anmälan, hoppas vi kan bli med ändå.. Anmäler Ingrid steg 3. Jag följer med som ledare till steg 2 eller 3. Vi beställer 2 luncher. |
Tillägg till min tidigare anmälan. Håkan Falk steg 2 domare. Vi kan vara KC till GVE till tåg, har en plats över. Beställer ytterligare en lunch. |