Forum
TillbakaAnmälan Anatoli Cup |
---|
I anmälan till Anatoli cup anger du följande. Vi har förhoppningar att kunna hyra en stor buss till denna tävling, men om det inte går, eller vi blir för få så ange om du kan vara klubbchaufförom det skulle bli aktuellt att köra egna bilar. 1) Namn, fördelseår för tävlande. Du som anmälder dej som ledare anmäl dej med namn och grupp. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. 5) Det behövs många föräldrar som kan ställa upp som domare, alla får räkna med att ta något pass. Om du har dömt någon gren tidigare, ange det i anmälan. Magnus Lindholm 27 aug 2024 |
Svar (16 st) |
---|
1. Dotter Mila (2016), Jokkmokk 2. Vi har 1 plats i bilen. 3. Kan köra hyrd minibuss om det är B kategori. |
1. Alex 2015, Glim 2017 2. Kan köra fullstor hyrd buss. 3. Kan ta 1-2 barn till i bilen om det behövs. |
Anmäler Hilma Pirak Falk 2013 Mila Pirak Falk 2015 Följer med som ledare till F1 eller F2. Kan vara KC med vanlig bil, har 2 platser över. |
Aila Johansson Blind 2012 Max Johansson Blind 2010 Jag följer med som ledare för en av pojkarnas klasser. Kan vara KC och har då två platser över i bilen. |
Kajsa 2013! Rasmus 2011. Jag kan köra om det behövs. Både hyrbuss och egen bil med plats för 4 extra. Jag följer med och kan vara domare. Gärna sprint som jag har varit tidigare! |
Anmäler Edith Jonsson född 2012. Jag kan följa med som domare. Jag har tidigare dömt piksittande/grupperat stödjande med annan. Vet inte ännu om jag har tillgång till bil då, men i så fall kan jag köra egen bil om det inte blir stor buss. I så fall finns 3 platser förutom oss. |
Ellesiri Skinnar Påve född 2012 Jag följer med som ledare i F3 (eller annan grupp som är yngre o behöver mer hjälp) |
Idun Forsberg Iverstrand 2012 2 Om det behövs 3 2 platser 4 Om det behövs |
Vanessa född 2014. Jag kan vara domare, gärna repklättring som tidigare. Kan vara KC, har då 2 platser över. |
Anmäler Ingá-Siri Sevä Nutti född 2015. Jag kan nog köra om det behövs, däremot oklart om jag har någon bil. |
Anmäler Maja Länta. |
Emma kuhmunen 2013 vill anmäla sig. Jag eller nihko kan inte följa med |
Nikki Blomqvist 2012 anmäler sig. Vi tar egen bil, återkommer om vi har plats för någon fler |
Mila (född 2016) heter Smilginaite i efternamn. |
Márge Marainen 2013. |
Clava är efteranmäld till Anatoli. Jag har meddelat Älvsbyns tävlingsansvariga Emma, vår transportansvarige Dirk, vår anmälningsansvariga Ellen, Luciana (tävlingsavgift) samt Karin. Jag jobbar tyvärr och kan inte följa med. |