Forum
TillbakaAnmälan Anatoli Cup |
---|
I anmälan till Anatoli cup anger du följande. Vi har förhoppningar att kunna hyra en stor buss till denna tävling, men om det inte går så ange om du kan vara klubbchaufförom det skulle bli aktuellt att köra egna bilar. 1) Namn, fördelseår för tävlande. Du som anmälder dej som ledare anmäl dej med namn och grupp. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. 5) Det behövs många föräldrar som kan ställa upp som domare, alla får räkna med att ta något pass. Om du har dömt någon gren tidigare, ange det i anmälan. Magnus Lindholm 14 maj 2024 |
Svar (30 st) |
---|
Helga länta 2011 Maja Länta 2014 Jag är ledare steg 1-2 |
Ingá-Siri Sevä Nutti 2015 Kan köra egen bil med plats för 2 ev 3 barn till förutom Ingá-Siri eller minibuss om det inte blir stor buss. |
Kajsa Hagenbuch 2013 Rasmus Hagenbuch 2011 Dirk följer som domare gärna sprint Silke följer med som domare gärna rep. |
Aila Johansson Blind 2012. Max Johansson Blind 2010. Jag kommer inte kunna följa med denna gång så barnen behöver åka med någon om det inte blir storbuss. |
Mila Pirak Falk 2015 Hilma Pirak Falk 2013 Marja-Lena följer med som ledare i någon av deras grupper. Håkan följer med och kan vara domare. Vi kan vara KC (1 plats över) eller köra minibuss, ifall det inte blir storbuss. |
Idun Forsberg 2012 Återkommer om jag eller Maya kan följa med. |
Alma Enlund, 2014. Jag med som ledare till F2. Albin Enlund, 2019. Jokke följer med som stöttning i P1. |
Vanessa Johansson, 2014. Jag kan ej följa med denna gång. |
Ellesiri Skinnar Påve 2012 Isak Skinnar Påve 2015 Johan följer med o kan vara funktionär om det behövs ( ej dömt förut). Om det inte blir buss kan Johan skjutsa 1 extra person ( Rebecca ansluter på förmiddagen men kommer med tåg från sthlm o kan därför ej vara funktionär) |
Matilda Ramiréz 2014 . liliana,och jag . Vi är funktionärer om de behövs . Vi åker buss |
Ingrid Bergdahl 2015. Jag följer med som ledare till F1. |
Alex Ellegaard Nordström f 2015 Kan köra egen bil vid behov, plats för 2 eller 3 personer. Kan köra hyrd minibuss om det behövs. Om det blir stor buss följer jag troligen inte med, då kör Alex andra mamma. |
Nova Öhlund Westerberg f 2012 Kan köra egen bil vid behov, har då 3 till platser i bilen (exkl.Nova och mig). Kan även köra hyrd minibuss. Har aldrig varit med tidigare men kan vara funktionär utan krav på förkunskaper |
Nikki Blomqvist anmäler sig 2012 Återkommer om jag kör en bil |
NikeSunna anmäler sig |
Sonja Heikkinen anmäler sig 2013 |
Clava Holmbom, född 2011 anmäler sig. Jag kan följa med som domare eller ledare, vid behov. |
Jovva Forsberg Iverstrand, 2014, anmäler sig. Jag kan vara ledare för hans eller Iduns grupp (P1 el F2) tex. |
Jag glömde skriva att vi tar egen bil om det inte blir buss. /Kristina |
Anne Bie Marainen 2015 Márge Marainen 2013 Jag följer med som ledare/domare. Om det inte blir buss kan jag köra och har plats för två till. |
Maja Samuelsson 2012 Jag kommer inte kunna följa med pga jobb så Maja behöver ha skjuts om hon ska följa med. |
Nytt från oss. Márge åker ensam. Anne Bie och jag stannar hemma. |
Ida Seelachai Poulsen anmäler sig. Vi tar egen bil, plats för en till om det behövs. |
Áine Utsi Parffa 2014, en förälder kan följa med och kan köra egen bil eller köra hyrd minibuss. Ev också Ándá Utsi Parffa 2014. |
Hej! Ändring: Áine och Ánda kommer inte fara. |
Edith Jonsson född 2012 vill delta. Jag kan följa med och döma. Har dömt grupperat stödjande tidigare (med mer erfaren). Kan ev köra om jag har bil. |
Hon är född 2015 |
Ajlin Pirak önskar att delta. Jag följer. |
Inga Märta Rimpi 2012 anmäler sig. Behöver skjuts ifall inte bussen går. Jag kan tyvärr inte följa med den här gången. |
Ändrade planer. Ajlin följer inte med. |