Forum
TillbakaAnmälan Umeåcupen 18-19:de maj |
---|
I anmälan anger du följande: Namn, fördelseår och steg för tävlande . Du som anmälder dej som ledare anmäl dej med namn och grupp. Ange om du tävlar både på lördag och söndag Magnus Lindholm 13 apr 2024 |
Svar (14 st) |
---|
Edith Jonsson vill anmäla sig, född 2012, steg 4. Tävlar lördagen. |
Mila Pirak Falk 2015 anmäler sig, tävlar lördag på steg 4. Marja-Lena Pirak Falk ledare för steg 4. |
Nikki anmäler sig, steg 5 tävlar båda dagarna. |
Idun, 2012, steg 4 anmäler sig att tävla på lördagen. Perra kan följa med vid behov, men behöver släppa av Jovva på Kallax och ansluter sen på tåget tilll Umeå med Idun. De rullar sen vidare söderut från Umeå på söndagen, den tid som passar gruppen. 🙂 |
Vid närmare koll av möjliga restider ser det ut som att Idun bäst åker med gruppen från Jokkmokk. Om Perra behöver åka med, så ser det ut som han isf får ansluta senare på fredagen i Umeå istället (pga logistiken m Jovva). |
Kajsa 2013 tävlar steg 4, jag kan följa med som stege domare |
Steg 1 domare |
Marit, 2010, steg 6, anmäler sej till tävlingen på lördag och söndag |
Vanessa, 2014, tävlar lördag på steg 4. |
Clava Holmbom 2011, steg 5. Tävlar lördag å söndag. Jag följer med som steg 2 domare. |
Matilda 2010, tävlar steg 5, lördag och söndag. |
Jag följer med som förälder. |
Som Maya nämt ovan. Idun åker med övriga gymnaster från Jokkmokk och jag ansluter som ledare/förälder i Umeå efter att jag skickat iväg Jovva med flyg från Luleå. Sedan på söndag så åker jag och Idun vidare söderut. Så Dirk, endast nedresa för Idun behöver bokas sedan två hotellnätter på samma hotell som er. För mig och henne. |
Jag följer som tränare, behöver tåg, men inget boende. |