Forum
TillbakaAnmälan till Kristallcupen och Region/Rikspokalen |
---|
I anmälan anger du följande: 1) Namn, fördelseår och steg för tävlande . Du som anmälder dej som ledare anmäl dej med namn och grupp. OBS! Ange om du deltar både lördag och söndag och i så fall om du behöver boende. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. Magnus Lindholm 22 feb 2024 |
Svar (21 st) |
---|
Aila Johansson Blind, 2012, steg 2. Tävlar lördag. Om jag inte är domare kan jag vara KC och har då tre platser över i bilen. Kan oxå köra minibuss vid behov. |
Anmäler Matilda Ramirez, 2014, steg 3. Lördag. Daniel kan vara KC med 2 plats över. |
Alma Enlund, 2014, steg 3. Jag anmäler mig som ledare till steg 3. |
Anmäler anni åstot steg 3. Kan köra och har då tre platser över i bilen. |
Nikki Blomqvist, 2012, steg 5. Vi åker egen bil. Återkommer om vi har möjlighet att ta fler. |
Jag är bara med på lördag så ni vet |
Edith Jonsson, 2012, steg 4. Vi åker egen bil. Kan mest troligt inte skjutsa andra denna gång. |
Maja 2014,steg 2. Egen bil. |
Idun Forsberg Iverstrand, 2012, anmäler sig för att tävla på steg 4. |
Vanessa Johansson, 2014, steg 4. Vi åker egen bil. |
Clava Holmbom född 2011, steg 5, anmäler sig till lördag och söndag. Jag önskar delta som steg 2 domare. Vi behöver inte skjuts eller boende. Men OM det blir någon typ av gemensamt boende för stora TG, så vill nog Clava hänga på där. |
Ellesiri Skinnar Påve 2012, steg 3. Jag kan vara ledare steg 2. (Om vi ej har nog med kc kan jag ev. Köra.) |
Hilma Pirak Falk 2013 steg 3 Mila Pirak Falk 2015 steg 4. Är gärna ledare till steg 4. Vi åker egen bil denna gång. |
Det blev ändrat jag anmäler mig till båda dagarna |
Márge Marainen 2013, steg 4. Jag kan troligast vara KC. |
Marit född 2010, steg 6 anmäler sej till att tävla både på lördag och på söndag. Marit behöver åka med någon och behöver även boende |
Emma kuhmunen, 2013, steg 3. |
EllaRistin Rimpi 2010, steg 6 anmäler sig till båda dagarna samt behöver boende. Vi kör egen bil ner då jag ska på jobb. Men kan vara förälder/ledare på plats vid övernattning, då tar jag också boende. Är ledare på söndag. |
Jag följer med som domare och skulle behöva plats i en bil om det finns🙂 |
Missade anmälningsdatum. Jag ska vara ledare för steg 5 och 6 under lördagen. Behöver åka med någon. |
Nikki behöver inte boende, vi löser det på annat sätt. |