Forum
TillbakaAnmälan Vinterpokalen i Arvidsjaur |
---|
I anmälan anger du följande: 1) Namn, fördelseår för tävlande. Du som anmälder dej som ledare anmäl dej med namn och grupp. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. Magnus Lindholm 8 feb 2024 |
Svar (19 st) |
---|
Ellesiri född 12. Steg 2 Jag kan vara ledare. Vi åker gärna med någon. |
Alma Enlund, född 2014, steg 2. Jag följer med som ledare! |
Clava Holmbom 2011 anmäler sig på steg 5. Jag kan följa med som steg 2 domare och vi åker gärna med någon. |
Anmäler Hilma Pirak Falk 2013 steg 3 Mila Pirak Falk 2015 steg 4 Jag följer med som ledare (steg 4). Håkan kan följa som steg 1 domare samt vara KC, finns en plats över. |
Anmäler Anni född 2011. För närvarande steg 3. Kan vara KC och har då 3 platser i bilen. Kan köra minibuss om det är aktuellt. |
Emma Kuhmunen, 2013, steg 3. Jag kan följa som domare. Vi har ingen bil just då så vi måste åka med någon. |
Anmäler Márge Marainen, född 2013, steg 3. Jag följer med som ledare om det behövs. |
Idun Forsberg Iverstrand 2012, steg 4, anmäler sig. Jag kan följa som ledare/domare strg 1. |
Ella Ristin Rimpi 2010 anmäler sig. |
Vanessa Johansson 2014, steg 4. Jag kan följa med som ledare. |
Aila Johansson Blind, 2012, steg 2. Jag kan följa som steg 1 domare. |
Marit född 2010 anmäler sej. Skrev tidigare att jag kan köra/följa med, men det kan jag inte. |
Ingrid Bergdahl 2015, steg 2. Jag följer med och kan vara KC och ledare om det behövs. |
Jag anmäler mig som domare steg 2 (steg 5-6) Behöver ej skjuts. |
Anmäler Maja Länta steg 2, KC med 2 platser över i bilen,deltar som tränare. |
Anmäler Matilda R. 2014 Steg 3 kan vara KC med 4 platser över. |
Karin och Markus följer med som tränare. Vi kan ta en bil och köra om det behövs. I så fall har vi tre platser. |
Jag avanmäler mig som ledare då jag blev övertalig :-) dvs åker inte med. |
Agnes följer med som domare och hon behöver skjuts. |