Forum
TillbakaAnmälan NorrCupen + Läger i Luleå (MAG) |
---|
Arcushallen Luleå. Lördag 2 mars. STEGTÄVLING. Tid: 10-16. Söndag 3 mars. LÄGER (för de som deltar på tävlingen). Tid: 9:30-15. Ange följande: 1) Tävlandes namn samt födelseår. 2) Om gymnasten även ska delta på lägret. 3) Om du kan vara domare. 4) Om du kan ställa upp som ledare på golvet (det kommer behövs minst en extra på golvet med mig under tävlingen). 5) Om du kan ställa upp som klubbchaufför och hur många platser du har. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 6) Om ni ska stanna natten och vill ha hjälp att boka boende av föreningens reseansvarige (Vi brukar försöka bo tillsammans). Anmälan ska vara inne senast fredag 9e februari. Ann-Charlotte Blind 4 feb 2024 |
Svar (2 st) |
---|
Max Johansson Blind 2010 deltar både på tävling och på läger. Jag följer med som ledare både på tävling och läger. Jag kan köra egen bil och har plats för 3 extra. Vi stannar natten och bokar tillsammans med reseansvarige. |
Rasmus Hagenbuch följer med på tävling och läger. 2011. Jag kan följa med som domare. Vi stannar över natt, åker dock vidare från Luleå. Så vi kan inte ta med ngn hem. |