Forum
TillbakaAnmälan Dálvi cup |
---|
I anmälan till Dálvi cup anger du följande: 1) Namn, fördelseår för tävlande. Du som anmälder dej som ledare anmäl dej med namn och grupp. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. Magnus Lindholm 11 jan 2024 |
Svar (15 st) |
---|
Helga 2011 och Maja 2014. Steg 1. |
Aila Johansson Blind, 2012, steg 1. Om jag inte följer med som domare kan jag köra egen bil och har då plats för 3 extra. Kan även köra hyrd minibuss. |
Edith Jonsson född 2012 anmäler sig. En av oss kan följa med som KC. |
Alma Enlund, 2014, steg 2. Jag kan följa med som ledare till de som tävlar på steg 2. |
Ellesiri Skinnar Påve född 2012, steg 2 Rebecca följer med som ledare |
Idun Forsberg Iverstrand född 2012, steg 4. Maya följer med som ledare (alt domare). |
Matilda Ramirez, 2014, steg 2. Daniel kör egen bil, kan vara KC, 3 plats. |
Vanessa, 2014, steg 4. Vi kör egen bil, har 2 platser över. |
Mila Pirak Falk, 2015 steg 4. Hilma Pirak Falk, 2013 steg 3. Håkan kör och kan vara KC, 2 platser över. Han kan även vara domare, om det behövs. Jag kan inte följa med då jag får kurs den dagen. |
Emma kuhmunen, 2013, steg 3. Om jag är domare så följer jag också med såklart. |
Kajsa Hagenbuch, 2013, steg 4 Jag kan vara med som domare |
Anni anmäler sig till tävlingen. Oklart vilken serie? Anni åker egen bil. |
Ingrid Bergdahl 2015 steg 2. Jag följer med som KC, tre platser över, samt ledare vid behov. |
Othilia Östlund, 2012 tävlar i steg 1, vi kan också köra egen bil med plats över |
Márge Marainen född 2013. Steg 3. Jag följer som ledare och kan vara kc. I så fall ryms tre till i bilen. |