Forum
TillbakaAnmälan Anatoli Cup |
---|
I anmälan till Anatoli cup anger du följande. Vi har förhoppningar att kunna hyra en stor buss till denna tävling, men om det inte går så ange om du kan vara klubbchaufförom det skulle bli aktuellt att köra egna bilar. 1) Namn, fördelseår för tävlande. Du som anmälder dej som ledare anmäl dej med namn och grupp. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. 5) Det behövs många föräldrar som kan ställa upp som domare, alla får räkna med att ta något pass. Om du har dömt någon gren tidigare, ange det i anmälan. Magnus Lindholm 20 nov 2023 |
Svar (25 st) |
---|
Marit Lindbolm Blind född 2010 Ivan Lindholm Blind född 2013 Anmäler sej till tävlingen, om det inte blir buss så kan jag köra minibuss eller ta egen bil, med egen bil ryms totalt fyra passagerare. Jag kan vara domare och dömer gärna längdhoppet, som jag dömt tidigare. |
Alma Enlund, född 2014 Jag följer med som leder till F1. |
Aila Johansson Blind, 2012 Max Johansson Blind, 2010. Jag följer med som ledare för en av pojkgrupperna. Om det inte blir buss så kan jag ta egen bil och har då plats för två extra. Kan även köra hyrd minibuss. |
Kajsa Hagenbuch, född 2013 Rasmus Hagenbuch, född 2011 Blir det inte buss kan Dirk vara KC, plats till 4 personer till. Kan även köra minibuss. Dirk kan vara domare, gärna sprint som tidigare åren. Silke kan vara domare, har tidigare dömt rep, kan gärna ta rep igen men även annat. |
Helga klass 3, Maja klass1. Björn följer med som ledare. |
Máhtte Kuhmunen född 2015 och Jon-Ánte Kuhmunen född 2013 Anna följer med. Kan ta egen bil |
Idun Forsberg Iverstrand 2012 Jovva Forsberg Iverstrand 2014 Blir det för få vuxna som följer med så kan vi avboka våra barn. Vi är tyvärr bägge upptagna denna dag. |
Lova Falk, 2001 Kan ta egen bil med platser över om det inte blir buss. |
Nikki Blomqvist, 2012 Vi tar eventuellt egen bil om det inte blir buss. |
Avbokar Helga,Maja och mej. |
Anmäler Hilma Pirak Falk 2013 Mila Pirak Falk 2015 Om det inte blir buss kan vi vara KC, 1 plats över. Håkan kan vara funktionär/domare och jag följer som ledare. |
Isak 2015 Ellesiri 2012 Kan hjälpa till Kör egen bil. Kan ta med 2 pers. |
Alex Nordström född 2015. Eventuellt följer lillebror med som hejaklack också. Jag har D-kort och kör ideellt en hyrd fullstor buss från min arbetsgivare Laponia trafik. |
Matilda Ramirez anmäler sig 2014. Om det inte blir buss så kan Daniel ta egen bil med 4 platser över. Jag följer med, kan hjälpa till som funktionär. |
NikeSunna anmäler sig -12 |
Márge Marainen 2013. Jag följer inte med. |
Ingrid Bergdahl född 2015 anmäler sig. Jag följer med som ledare eller funktionär. |
Vanja flinkfelt född 2015 anmäler sig. |
Vanessa 2014 anmäler sig. Varken jag eller Jimmy kan följa med. |
Áine f 2014 anmäler sig. Jag kan följa med om det behövs. Kan isåfall köra egen bil och har plats för 2. |
Edith född 2012 anmäler sig. Jag kan följa med och hjälpa till att döma. Kan också köra egen bil om det behövs och har då plats för 3 förutom mig och Edith. Jag har tidigare assisterat mer erfaren domare på grupperat stödjande. |
Jim följer med henne. Han kan vara domare och även tänka sig att köra mini buss vid behov. |
Ella Ristin Rimpi f2010 anmäler sig, Jag följer med som ledare. Vi har ingen bil den här gången. |
Emma Kuhmunen, 2013. Elias Kuhmunen, 2011. Är efteranmälda. Behöver åka med någon. |
Kan meddela idag att vi kommer att åka buss till Älvsbyn. Mer info kommer. MEN jag behöver veta om någon av er som INTE åker buss, så att vi kan planera för rätt storlek. Meddela mig senast lördag om ni tänker åka egen bil. Annars utgå jag ifrån att alla som är anmälda åker buss. |