Forum
TillbakaHöstCupen Luleå, ManligAG. |
---|
Lördag 25e november. STEGTÄVLING. Tid: 10-16. Söndag 26e november. LÄGER (för de som deltar på tävlingen). Tid: 9:30-15. 1) Tävlandes namn samt födelseår. 2) Om gymnasten även ska delta på lägret. 3) Om du kan vara domare. 4) Om du kan ställa upp som ledare på golvet (det kommer behövs minst en extra på golvet med mig under tävlingen). 5) Om du kan ställa upp som klubbchaufför och hur många platser du har. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) Anmälan ska vara inne senast fredag 3 november. Ann-Charlotte Blind 23 okt 2023 |
Svar (4 st) |
---|
Rasmus Hagenbuch, 2011, ska även delta på lägret såklart:) Silke är tyvärr bortrest den helgen så kan ej vara domare. Jag kan vara KC om det behövs men tanken är nog att redan åker fredag ner till Luleå. Beroende på vilken bil jag ta så har jag 2-4 platser extra. |
Max Johansson Blind, 2010, både tävling och läger. Jag åker med som ledare och har plats för 3 till i bilen. |
Elias Kuhmunen , 2011. Anmäler sig till Både tävling och läger. Jag följer med som domare om det behövs. Vi åker gärna med någon om det finns plats |
Alex Nordström född 2015. Vill delta på både tävling och läger. Skulle man kunna få veta mer om vad lägret innefattar? 😊 Är det t ex önskvärt att man som förälder är med på ett hörn där, eller skulle jag och lillebror kunna roa oss med annat på stan under tiden? 😄 Vi har 1-2 platser extra i bilen, kör ner lördag morgon, sover troligen över i Luleå och kör hem på söndag efter lägret. Jag kan vara extra ledare under tävlingen om det behövs. |