Forum
TillbakaAnmälan Kristallcupen och Region/Rikspokalen |
---|
anmälan till Kristallcupen och JDM/JB anger du följande 1) Namn, fördelseår och ålder för tävlande. Du som anmälder dej som ledare/domare anmäl dej med namn och grupp eller domarsteg. 2) För er som tävlar eller är domare/ledare/chaufför även på söndag: Anmäl att ni avser tävla/delta på söndag samt om ni behöver övernattning. 3) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 4) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) ange om du kan köra lördag/söndag. 5) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. Magnus Lindholm 26 sep 2023 |
Svar (27 st) |
---|
Marit (född 2010, 13år, steg 6). Marit tävlar både lördag och söndag och behöver övernattning. Jag kan köra minibuss eller klubbchaffis ner till Luleå på lördag, men INTE hem på söndag, jag kan stanna lördag till söndag och skjutsa/rodda på själva tävlningarna. |
Aila Johansson Blind 2012, 11 år, steg 1. Lördagen. Jag kan följa som steg 1 domare. Om jag inte behövs som som domare kan jag vara KC och köra minibuss. Återkommer närmare om egen bil. |
1) Kajsa Hagenbuch, 2013, MiniTG, steg 3 Silke Hagenbuch, domare steg 1, kan vara med som domare. 2) ej pa söndag, endast lördag. 3) Dirk Hagenbuch kan mest troligt vara KC, dock ej säkert i dagläget. 4) Vi har 3 platser om vi kör egen bil. Vi kör endast lördag och ev aker vi ner redan fredag. 5) Dirk Hagenbuch kan tänker sig att köra minibuss om jag är hemma, mest troligt men inte 100% säkert just nu. |
Clava Holmbom anmäler sig till båda dagarna och behöver övernattning. Hon är 12 år och född 2011. Jag jobbar den helgen och kommer tyvärr inte att kunna bistå. Vi återkommer om Hobb kan vara KC, det beror på pojkarnas schema (träningsläger i Boden)… |
Emma Kuhmunen, 2013, steg 3. Jag kan följa med som steg 1 -domare. |
Emma är 10 år. |
Idun Forsberg Iverstrand 11 år född 2012 anm. till steg 4. Maya kan vara ledare/domare. |
Alma Enlund, född 2014 (9 år), tävlar på steg 2. Jag kan följa med som ledare till mini. |
Anmäler Edith Jonsson, född 2012, 11 år. Ska tävla på steg 4. Vi kommer att kombinera tävlingen med andra aktiviteter med familjen så jag kan inte vara KC denna gång utan vi åker egen bil själva. |
EllaRistin Rimpi f.2010 13år anmäler sig till Regionspokalen på söndag. Jag kan vara ledare. Vi kör troligen egen bil ToR på söndag. Vet inte än ifall jag kan ta gymnaster med mig. |
Sanne-Li (2008) och Matilda (2010) anmäler sig båda dagarna. Jag kan ta med gymnaster hem på söndag. Vi åker dit fredag. De behöver ingen övernattning. |
Anmäler Vanessa, född 2014, 9 år, steg 4. Vet ej i dagsläget om jag kan vara KC. |
Matilda Ramirez, 2014, 9 år, steg 1. Hon åker gärna med någon som har plats över. Ev. Kan Daniel ställa upp som KC om det behövs, 3 platser ink. Matildas. |
Othilia östlund 2012, 11 år, steg 1. Vi kör egen bil, eventuellt gör vi andra aktiviteter under helgen. Vet ej i dagsläget om jag kan vara kc. Vi får pratas vid. |
Helga 2011,Maja Länta 2014. Björn Hedlund följer med som tränare. |
Anmälan till Kristallcupen Hilma Pirak Falk (2013) steg 3 Mila Pirak Falk (2015) steg 3 Håkan Falk följer som domare Marja-Lena följer som ledare. Vi åker egen bil. |
Tillägg: Idun, Maya +familjen tar egen bil. |
Ellesiri skinnar påve, 11 år, steg 2. Rebecca följer med som ledare mini. |
Nikki Blomqvist 2012, 11 år, steg 5, anmäler sig till båda dagarna. Återkommer ang boende och ev KC. |
Márge Marainen (2013) 9 år, steg 3. Ellen som ledare för lilla/steg 3. Återkommer om KC. |
Anni född 2011 tävlar i steg 4. Anni behöver åka på något sätt då vi föräldrar är på vift. |
Jag kommer i slutet av veckan börjar med planeringen för Luleå eftersom jag är reseplanerare. En del visste inte ännu HUR det blir med resan och boende och KC mm....så ni som inte visste när ni anmälde men vet nu, kan ni vara snäll och skriver här så det blir lättare för mig att planera....TACK. Senast fredag, tack! |
Markus följer som ansvarig ledare på lördag och kan ta en bil om det behövs. Jag och Lova ska döma på söndagen och åtminstone jag behöver plats i en bil som går upp och ned. Om det kniper kan jag köra. Ska kolla hur det är med Lova. |
Jag ska döma söndag. Åker gärna ner (från Jokkmokk) med någon på söndagen om det funkar. |
Agnes dömer på lördag omgång 1 o 2, och behöver skjuts. |
Markus ska med som ledare på lördag men endast för omgång 3! Han ska åter till Jokkmokk efter tävlingen slut och kan till nöds köra om de behövs. Karin ska döma söndag och ska Luleå tor på söndagen. |
Förlåt för sen anmälning. Áile Laiti Utsi. Anmäler mig som steg 5 och 6 domare på omgång 3. Behöver skjuts fram och tillbaka på lördag. |