Forum
TillbakaAnmälan Höstcupen i Kiruna |
---|
Anmälan till höstcupen i Kiruna, ange: 1) Tävlandes/Tränare/Domares namn samt steg. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. 5) Hur många portioner mat du beställer (föräldrar/tränare kan också beställa lunch). Ange om du önskar glutenfri pasta. Köttfärsåsen är mjölk/laktosfri. Magnus Lindholm 20 sep 2023 |
Svar (31 st) |
---|
Anmäler Alma Enlund (2014), tävlar på steg 2 till tävlingen. Jag anmäler mig också som tränare för MTG. Vi vill ha två portioner köttfärssås och spagetti. /Kristina Nilsson |
Anmäler Aila Johansson Blind 2012, steg 1. Jag kan följa med som domare. Om jag inte behövs som domare kan jag följa med som KC och köra minibuss. (har tyvärr inte egen bil den helgen). |
Anmäler Matilda Ramirez 2014, steg 1. Daniel och jag tar egen bil, kan tänkas ta flera som vill åka med. |
Anmäler Kajsa Hagenbuch steg 3, född 2013. Silke Hagenbuch kommer att gå domareutbildningen i Kiruna 1.10. och om allt gå bra så kan han vara med som domare. Dirk Hagenbuch kan vara KC med egen bil (3 platser över till andra) eller köra hyrd minibuss. 3 portioner Köttfärs med spagetti varav 1 ska vara glutenfri. |
Edith Jonsson född 2012 anmäler sig till steg 3. Jag kan följa med som KC med egen bil. Har plats för fler i bilen. |
Ellesiri skinnar påve 2012 steg 2. 1 portion spaghetti. Kan vara kc om det behövs o en till ledare för mini om behov finns. |
Mila Pirak Falk född 2015 steg 3 Hilma Pirak Falk född 2013 steg 3 Håkan Falk kan ställa upp som domare. Marja-Lena följer som ledare för Mini (steg3). Håkan ställer upp som KC , en plats finns i vår bil. Han kan även köra minibuss. Beställer även 4 portioner köttfärssås. |
Anmäler Anni Åstot (2011) på steg 3. Önskar en portion köttfärssås/spagetti. Jag kan vara KC, även minibuss om det blir aktuellt. |
Anmäler Helga och Maja steg 1. 2 portioner köttfärs. |
Márge Marainen (2013) steg 3. Jag följer med som ledare och kan köra om det behövs. |
Anmäler Vanessa (2014) på steg 3. Kan vara KC, har 2 platser över. |
Anmäler Emma Kuhmunen, 2013, steg 3. Jag har möjlighet att följa med som domare |
Anmäler Othilia född 2012, steg 1. |
Idun Forsberg Iverstrand, anm. till steg 4. Maya följer med som domare/ledare. Två port köttfärssås, varav en glutenfri tack. |
Tilägg: Idun är född 2012. |
Liliana och jag (reseplaneraregruppen) har fått in synpunkter angående resan med bil till Kiruna. En del tyckte vi borde göra som förra året dvs bil till Gällivare och sedan tåg till Kiruna. Därför kommer vi att planera om lite grann, dvs vi kommer att erbjuda bil/tåg för de som ville och fixa tågbiljetter! Bra för själva gemenskap av gymnasterna plus man behöver köra så långt med bilen. Även Älvsbyn kommer med samma tåg. Därför behöver vi nu snabba svar av ALLA! Skriv om ni tänker åka bil till Gällivare och sedan tåg till Kiruna eller om ni ville köra bil hela vägen upp till Kiruna! Viktigt: skriv NAMN (både för- och efternamn) och ÅLDER så vi kan köper biljetter till tåget! Vi utgå att ni som har skrivit att ni ställer upp som KC ( klubbchaufför) fortfarande ställer upp! Är det någon som ville kliva på i Murjek så skriv även detta (men då behövs även bilar som åker till Murjek). Följande tågtider gäller: Avg Gällivare kl. 8.07 Ank Kiruna kl. 9.14 Transfer till gympahallen ej löst, måste kolla HUR vi kommer dit. Om någon åker hela vägen till Kiruna kanske dem kan hjälpa?? Avg Kiruna kl. 18.29 Ank. Gällivare kl. 19.57 SVARA SÅ FORT som möjligt så vi hinner boka tågbiljetter!! |
Vi åker gärna tåg: Idun Forsberg Iverstrand (12 år) Maya Forsberg (vuxen :-) ) |
Jag och Emma 10 år åker gärna tåg. Jag har dålig tillgång till bil så vi åker gärna med någon till Gällivare. |
Vi vill åka tåg: Edith Jonsson (11 år) Anna-Karin Jonsson Kvist (vuxen) Jag kör bil till och från Gällivare och kan ta 3 passagerare förutom Edith och mig själv. |
Matilda steg 1 + 2 vuxna . Åker gärna tåg och kör bil till Gällivare. Har plats i bilen för 3 . |
Tåg för Helga och Maja Länta. Tack Dirk för planering 🤗 Barnen behöver bilskjuts till Gällivare. |
Tillägg: Maya+Idun (11år) tar gärna skjuts till tåget i Gäv. |
Vi åker gärna tåg. Hilma Pirak Falk (10 år) Mila Pirak Falk (8 år) Marja-Lena Pirak Falk (vuxen) Håkan Falk (vuxen) Vi kör bil till Gällivare, en plats över i mitten bak. 😊 |
Ellen Blind (vuxen) Márge Marainen (9 år) åker tåg. Kan köra till gve. |
Jag och Alma (9 år) åker gärna tåg. Behöver skjuts till Gve i så fall, alternativt om någon åker från Murjek. |
Tillägg: kan alternativt köra bil till Gve. |
Jag och Aila åker upp till Kiruna redan dagen innan tävling så vi behöver inte tågplats. |
Jag o ellesiri kommer ta bil till murjek för johan kommer med tåget fr. Sthlm kl.7 o kan då ta bilen hem till jokkmokk. På hemvägen måste vi antingen bli hämtade i murjek (av johan) eller om vi kan gå av i gällivare o åka hem med nån som har plats i bilen. |
Glömde skriva Ellesiri skinnar påve 11 år... |
Jag, Anncha, Vanessa och Aila åker bil till Kiruna och tillbaka. |
Jag kan ta bil till Gällivare. Har tre platser över i bilen. Jag och anni (född 2011) åker tåg. |