Forum
TillbakaAnmälan Anatoli Cup |
---|
I anmälan till Anatoli cup anger du följande. Vi har förhoppningar att kunna hyra en stor buss till denna tävling, men om det inte går så ange om du kan vara klubbchaufförom det skulle bli aktuellt att köra egna bilar. 1) Namn, fördelseår för tävlande. Du som anmälder dej som ledare anmäl dej med namn och grupp. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. 5) Det behövs många föräldrar som kan ställa upp som domare, alla får räkna med att ta något pass. Om du har dömt någon gren tidigare, ange det i anmälan. Magnus Lindholm 20 maj 2023 |
Svar (34 st) |
---|
Marit Lindbolm Blind född 2010 Ivan Lindholm Blind född 2013 Anmäler sej till tävlingen, om det inte blir buss så kan jag köra minibuss eller ta egen bil, med egen bil ryms totalt fyra passagerare. Jag kan vara domare och dömer gärna längdhoppet, som jag dömt tidigare. |
Alma Enlund född 2014 Jag kan följa med som ledare till klass 1. |
Kajsa Hagenbuch, född 2013 Rasmus Hagenbuch, född 2011 Vi åker med bussen om det blir buss. Total 5 personer: Silke Hagenbuch, Dirk Hagenbuch och Malin Hagenbuch (kusin till barnen). Alla 3 kan vara domare. Silke har tidigare dömt repklättring och gör gärna samma sak igen. Dirk har tidigare dömt sprint och gör gärna samma sak igen. Malin är fr Tyskland och pratar mest engelska så enklast är det om hon kan vara med Dirk vid sprinten. Ifa att det inte blir storbuss så åker vi med egen bil till Älvsbyn men inte hem till Jokkmokk. På vägen till Älsvbyn har vi 2 platser i bilen men åker som sagt inte tbx till Jokkmokk! |
Om det inte blir buss så kör Magnus egen bil alt minibuss, i egna bilen har vi plats för ytterligare två passagerare. / Ida |
Anmälan till anatoli Hilma Pirak Falk, 2013 Mila Pirak Falk, 2015 Jag följer med som ledare för grupp 1 eller 2. Håkan Falk följer med och kan dömma. Om det inte blir storbuss, kan vi ta bil finns då 1 plats till övers. //Marja-Lena |
Max Johansson Blind, 2010. Aila Johansson Blind, 2012. Jag följer som ledare för pojkarna. Om det inte blir buss så behöver vi nog åka med någon, återkommer när jag vet mer säkert. |
Vanessa Johansson 2014 anmäler sig. Oklart just nu om Jimmy kan följa med, själv jobbar jag då så kan ej följa. Vanessa åker gärna storbuss om det blir aktuellt. |
Isak skinnar påve 2015 Ellesiri skinnar påve 2012 Vill vara med. Jag följer med . Jag kör bil. Jag kan hjälpa till på plats. |
Kompl. Vi åker egen bil o johan o hunden följer också med. Vi åker ej till jokkmokk efter så vi kan ej köra ngn . |
Idun Forsberg Iverstrand 2012 anmäler sig. Hon behöver skjuts då vi inte kan åka. |
Clava Holmbom född 2011, anmäler sig till Anatoli. Jag följer med som ledare eller domare, vilket som nu behövs bäst. Har inte dömt denna tävling tidigare. Vi behöver åka med någon. |
Nikki anmäler sig, född 2012. Vet inte än om jag kan följa. Nikki åker nog från boden så behöver inte skjuts. |
Edith Jonsson född 2012 anmäler sig. Hon behöver åka, så storbuss vore ju toppen. Tyvärr måste jag jobba den helgen så kan inte följa med denna gång. |
Othilia Östlund 2012 anmäler sig. Hon åker egen bil med sin mamma och Sandra kan hjälpa till på plats |
Föräldrar följer med. |
Maja 2014,helga 2011 |
Matilda anmäler sig 2010. Jag är borta på utbildning och kan tyvärr inte följa. |
ELla Ristin 2010 anmäler sig. Jag åker som ledare för Stora TG. Ifall det krisar kan jag ta bil då ryms ytterligare 3gymnaster. Ifall det även krisar med domare kan jag ställa upp som bryggdomare. |
Emma kuhmunen 2013 anmäler sig. (Vet att det är försent, men hoppas att det går ändå). Jag är tyvärr bortrest så kan inte följa. |
Efter tävlingen igår blev Svea jättetaggad och vill anmäla sig till cupen i Älvsbyn. Ser att det dock är försent. Men om möjlighet finns så är hon gärna med. Jag kan hjälpa till med allt möjligt då jag följer med om hon kan deltaga. Mvh Fredrik |
Vi hade anmält Malin Hagenbuch som domare, se ovan. Se dock att hon är inte med på listan över anmälda domare från PG ?? Ska hon inte hjälpa till eller varför är hon inte med??? |
Eftersom hon inte kan svenska så tänkte jag att det är bättre att hon hjälper dig eller Silke på era stationer. Anmäler jag henne så kan det hända att hon måste ta ansvar för en station själv. Dessutom fick vi ihop tillräkligt antal domare utan henne - men detta utesluter ju inte att hon hjälper till på era stationer :) |
Dirk, prata med Ann-Charlotte! Hon har en uppgift till Malin! |
Hej! Svea fick plats så hon o Pappa Fredrik åker, men Nils måste få en plats också då jag jobbar. Hoppas det är ok :) |
Hej. Hörde det blir buss! Om isak och Ellesiri får plats vill de gärna åka buss . Jag o johan kör bil |
Jonas har tidigare skrivit att jag och Othilia ska ta egen bil men vi åker gärna buss nu när de blev buss 😊 om vi får plats såklart! |
Följande är nu inbokad i bussen, meddela mig om något är fel!! Så vi har rätt storlek på bussen. Marit Lindbolm Blind Ivan Lindholm Blind Magnus Lindholm (funktionär) Alma Enlund Kristina Nilsson- (funktionär) Kajsa Hagenbuch Rasmus Hagenbuch Dirk Hagenbuch (funktiönar) Silke Hagenbuch (funktionär) Malin Hagenbuch (funktionär) Hilma Pirak Falk Mila Pirak Falk Marja-Lena Pirak Falk (funtionär????) Håkan Falk (funktionär) Max Johansson Blind Aila Johansson Blind AnnCha Blind (funktionär) Vanessa Johansson Idun Forsberg Iverstrand Clava Holmbom Annica Holmbom (funktionär) Edith Jonsson Maja Länta Helga Länta Matilda ELla Ristin Katharina (funktionär?????) Emma kuhmunen Svea Fredrik, medföljande föräldrar Nils, medföljande syskon? Isak skinnar påve Ellesiri skinnar påve Othilia Östlund Sandra (funktionär) Sedan är det väl en Ingrid Bergdahl anmält, se dock inte om hon ska åker buss eller ej? Katharina och Marja-Lena åker ni med som föräldrar eller är ni funkionär? Ang busstider se mitt inlägg från idag. |
Ingrid och henne mamma Ida Bergdahl ska åka buss. |
Ok, da är vi 37 stycken och det blir en mindre buss, tror den har plats för 44 personer. |
Hej helt rätt. Svea, Nils och Fredrik medföljer bussen. Tusen tack. Mvh Fredrik. |
Ellesiri 152 cm Isak ca 130 cm Svea ca 145 cm Behöver låna träningsjackor, för visst måste de ha det? Kanske någon som ni vet har som inte ska tävla imorgon? Vore snällt om vi fick låna! |
Clava har tyvärr blivit sjuk och vi stannar kvar hemma i morgon. Vill någon låna våra klubbjackor, så är det bara att komma ut å hämta, i Östansjö. Passar på att påminna alla om att ta med sig en kall lunch, eftersom det kommer att vara kö till fiket. Önskar er alla en kanonkul dag imorgon! |
Othilia har skadat en fot och kan tyvärr inte följa med imorgon. Vi laddar och tar nya tag till nästa tävling, lycka till allihopa imorgon. |
Som svar på din fråga, Dirk (såg det först nu). Jag följer med som ledare för grupp 1 eller 2 (skrev det i anmälan). Vi ses imorgon. /Marja-Lena |