Forum
TillbakaAnmälan Majblomman i Luleå |
---|
I anmälan till Majblomman anger du följande: 1) Namn, fördelseår för tävlande. Du som anmälder dej som ledare/domare anmäl dej med namn och grupp. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. 5) Om du tänker delta på lägret på Söndag behöver du även ange detta samt: Om du behöver boende samt vilken lunch du vill ha Magnus Lindholm 5 maj 2023 |
Svar (12 st) |
---|
Marit LIndholm Blind 2010, anmäler sej till tävlingen. men inte till lägret. Jag kan skjutsa (eller hämta sent på kvällen) på lördag, jag kan köra egen bil eller ta minibuss, med egen bil rymmer jag fyra passagerare. |
Jag dömer och Markus följer med som tränare på på lördagen. Vi åker eventuellt ner redan på fredag med egen bil, men Markus kan annars köra en minibuss upp och ner på lördagen. Om vi kör ner på fredagen kan vi ta med tre passagerare tillbaka i vår bil. Återkommer om detta. |
Jag följer med som tränare SÖNDAG. Är inte med på lördagen. |
Matilda 2010 anmäler sig till tävlingen. Men inte på lägret. |
Clava Holmbom 2011 anmäler sig till tävlingen och lägret. Vi kommer inte att kunna köra och om det inte löser sig med boende eller skjuts på söndag, så får Clava avstå lägret. |
Ella Ristin 2010 anmäler sig både till tävling på lördag och läger på söndag. Jag är tränare på söndag. Den här gången tar vi egen bil och ordnar övernattningen själva. Det får plats 3 pers till ner till Luleå lör samt 3 hem på söndag. |
Vi tar två Tacotallrikar på lägret. |
Clava tar också en tacotalrik under lägret. |
Anmälan gick in igår (sista dagen). Men ta direkt kontakt med Luleå (Emma Espling - e-post i inbjudan) och hör om du kan efterbeställa. |
Vart hittar jag inbjudan/eposten? |
Clava får skjuts av Karen på söndag. Tack Karen!! |
Våra planer för helgen har klarnat: vi åker ner redan fredag men har tre platser i vår bil lediga på hemvägen efter tävlingen på lördag. Kan dock hända att vi måste göra några ärenden på vägen hem. |