Forum
TillbakaAnmälan till Kristallcupen och Region/Rikspokalen |
---|
I anmälan till Kristallcupen och JDM/JB anger du följande 1) Namn, fördelseår och ålder för tävlande. Du som anmälder dej som ledare/domare anmäl dej med namn och grupp eller domarsteg. 2) För er som tävlar eller är domare/ledare/chaufför även på söndag: Anmäl att ni avser tävla/delta på söndag samt om ni behöver övernattning. 3) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 4) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) ange om du kan köra lördag/söndag. 5) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. Magnus Lindholm 15 feb 2023 |
Svar (20 st) |
---|
Alma Enlund, född 2014, steg 2. Jag följer med som ledare (mini). |
Aila Johansson Blind 2012, steg 1. Jag följer antingen med som steg 1 domare eller som klubbchaufför, kan köra minibuss om det behövs. Enbart lördagen. |
Idun Forsberg Iverstrand, steg 3. Jag (Maya Forsberg) följer med som ledare el domare steg 1. |
Tillägg: Idun född 2012 |
Marit Lindholm Blind, född 2010, steg 6 anmälers sej. Marit tävlar både på lördag och söndag och behöver boende. Jag jobbar den helgen och kan inte följa med som klubbchaufför. |
Clava -11, 12 år ung, steg 5. Tävlar lördag/hejar söndag. Behöver boende. Jag följer med som ledare för Lilla eller som domare. Behöver boende. |
Emma Kuhmunen, 2013, steg 2. Jag följer med som domare. |
Saga Grahn 2008 steg 5 Resa oklart idag, återkommer |
Åker egen bil. |
Vanessa född 2014 anmäler sig till steg 3. |
Lilly Arvidsson Spik 2014. Jag följer med som ledare för Lilla TG. |
Edith Jonsson vill anmäla sig, född 2012, steg 3. Vi vet inte ännu hur vi gör med resa, återkommer. |
Anni åstot 2011 tävlar steg 3. Följer med som förälder och kan vara klubbchaffis, antingen med egen bil (3st personer i bilen) eller köra annan lämplig bil. |
Hilma Pirak Falk (2013) och Mila Pirak Falk (2015) anmäler sig till steg 2. Håkan Falk kan vara steg 2-domare. Jag följer med som ledare för Mini Steg 2 eller som medföljande förälder. Vi kör egen bil. |
Sanne-li född 2008 steg 6 anmäler sig, tävlar både lördag och söndag och behöver åka med någon och behöver boende. Matilda född 2010 steg 5 anmäler sig. Hon kommer att vara med Saga den helgen så hon åker med Lina. |
Márge född 2013 steg 3. Följer med som ledare om det behövs. |
Othilia vill tävla, född 2012 steg 1. Återkommer om resan |
Följer med som domare steg 2 lördag och behöver åka med någon till och från tävlingen. |
Jag och Clava behöver inget boende denna helg. Vi kör egen bil och har plats för ytterligare tre gymnaster. Dock kommer vi sannolikt att heja på klubbkompisarna under söndagen och kan då skjutsa hem tre personer utöver oss själva. |
Ser att anmäla gått ut. Men Nikki anmäler sig om det går att lösa. 2012 steg 5 |