Forum
TillbakaAnmälan Vinterpokalen i Arvidsjaur |
---|
I anmälan till Vinterpokalen anger du följande. Vi har förhoppningar att kunna hyra en stor buss till denna tävling, men om det inte går så ange om du kan vara klubbchaufförom det skulle bli aktuellt att köra egna bilar. 1) Namn, fördelseår för tävlande. Du som anmälder dej som ledare/domare anmäl dej med namn och grupp. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. Magnus Lindholm 10 jan 2023 |
Svar (24 st) |
---|
Jag anmäler Idun Forsberg Iverstrand -12 till steg 3. Jag kan köra egen bil (plats för tre passagerare ink Idun) eller hyrd minibuss. Med vänlig hälsning, Perra |
Jag anmäler Lilly till tävlingen. Hon är född 2014 och tävlar på steg 3! |
Clava 2011 anmäler sig. Tävlar på steg 5. |
Edith Jonsson född 2012, steg 3 anmäler sig. En förälder kan följa med och om det inte blir gemensam buss så kör vi egen bil, kan då vara klubbchaufför och vi kan ta 3 gymnaster till i bilen förutom Edith. |
Anmäler Anni Åstot född 2011 steg 3. Kan köra bil och har således 3 platser över i bilen. Följer gärna med om det blir att åka storbuss. |
Alma Enlund, 2014, steg 2 |
Emma Kuhmunen, 2013, steg 2 |
Matilda Ramirez anmäler sig, 2014, Steg 1. Vi kör egen bil. Åker båda föräldrar, eventuellt 1 syster följer med. |
Nikki 2012 steg 5 |
Anmäler Kajsa Hagenbuch till steg 2, 2013 |
Anmäler Helga och Maja till steg 1 |
Anmäler Hilma Pirak Falk 2013 steg 1 Mila Pirak Falk 2015 steg 2 Jag följer med som ledare för Mini. Håkan går domarutbildning 18/2, så om inget oplanerat händer - att han inte kan gå den - så kan han vara domare - annars följer han som medföljande förälder. Kan vara KC, vi har en plats (utan bilkudde) till övers i bil om det inte blir storbuss. //Marja-Lena |
Anmäler Sanne-li 14 steg 6 och Matilda 12 steg 5. Jag kan köra hyrd minibuss och är troligtvis med som ledare för Lilla TG. |
Aila Johansson Blind, 2012, steg 1. Ingen medföljande som det ser ut just nu (återkommer om det ändras) |
Anmäler Vanessa född 2014 till steg 3. Jag går domarutbildning 18 feb så kan då följa med som domare. |
Anmäler Márge Marainen född 2013. Jag följer med som ledare eller förälder. Kan ev köra och får då med tre personer utöver Márge och mig. |
Marit Lindholm Blind, född 2010, steg 6 anmäler sej. Om det behövs så kan jag ställa upp som chafför, jag kan ta egen bil och då ryms totalt fyra passagerare. Jag kan även köra minibuss om det är aktuellt |
Helga och Maja länta,steg 1. |
Jag följer med som ledare (MTG) eller förälder. |
Jag anmäler Othilia född 2012 steg 1, vi kommer ta egen bil dock åker vi ner fredag och hem söndag |
Ella Ristin född 2010 på steg 6 anmäler sig. Vet inte än ifall jag åker med som tränare för Stora TG eller om jag då har bil. |
Följer med som domare |
Följer med som ledare.Kan vara chaufför till hyrd minibuss. |
Othilia behöver åka buss hem. |