Forum
TillbakaAnmälan Kristallcupen och JDM/JB |
---|
I anmälan till Kristallcupen och JDM/JB anger du följande 1) Namn, fördelseår och ålder för tävlande. Du som anmälder dej som ledare/domare anmäl dej med namn och grupp eller domarsteg. 2) För er som tävlar eller är domare/ledare/chaufför även på söndag: Anmäl att ni avser tävla/delta på söndag samt om ni behöver övernattning. 3) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 4) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) ange om du kan köra lördag/söndag. 5) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. Magnus Lindholm 10 okt 2022 |
Svar (26 st) |
---|
Marit Lindhom Bind (2010 steg 6) anmäler sej till tävlingarna, både på lördag och söndag. Jag anmäler mej som klubbchaufför. Jag kan ta egen bil och får då plats med totalt fyra passagerare. Jag kan också köra minibus om det behövs. Marit och jag sover över och behöver boende. |
Idun Forsberg Iverstrand 2012 (steg 3) anmäler sig. Jag följer med som domare steg 1 (alt. ledare men planen är Mirja och Christian följer med som ledare för LTG). |
Clava Holmbom 2011 (steg 5) anmäler sig till lördagens tävling. Jag följer med som domare. Vi sover över och behöver boende. |
Aila Johansson Blind, 2012, steg 1 anmäler sig. Jag följer med som domare. Reseplanerare, vi vill gärna ta egen bil denna gång så pappa och syskon får se en tävling, hoppas det funkar med KC ändå? |
Alma Enlund, 2014, steg 1 |
Jag kan inte planera resa och boende för Luleå 12-13 nov. /Elsa |
Anmäler Hilma (2013) och Mila (2015) Pirak Falk till lördag steg 1. Jag följer med som ledare för MiniTG. Vi åker egen bil. |
Sanne-Li (2008, steg 6) båda dagarna. Matilda (2010, steg 5) lördagen. Vi tar egen bil och har eget boende. |
Othilia Östlund (2012, steg 1) vill tävla båda lördag och söndag, vi tar egen bil och har eget boende. |
Saga Grahn f.2008, steg 5 på lördag, åker hela helgen till Luleå, alltså eget boende o resa. |
Emma Kuhmunen f.2013, steg 1. Vi kör och har 2 platser över i bilen. |
Áile Utsi (2006), steg 5 anmäler sig att tävla på lördag och söndag. Jag anmäler mig som klubbchaufför och kan köra gymnasterna hem till Jokkmokk på söndag. 5 plats i bilen ink. chaufför. |
Lilly vill tävla på steg 2 lördag. Återkommer om bil. Jag följer med som ledare. |
Edith Jonsson född 2012 vill tävla på steg 3 på lördagen. Vi åker ner redan tidigt på fredag, men jag kan vara KC på vägen hem på söndag om det behövs för då kan jag anpassa hemfärden. På söndagen finns det 4 platser i bilen inklusive Edith. |
Márge anmäler sig. Jag kan tyvärr inte följa med. PA kan vara KC. |
Márge född 2013, tävlar på steg 2. |
Matilda anmäler sej född 2014 steg1. Kan så klart vara chaför |
Nikki Blomqvist (2012) vill tävla på lördag, steg 4. Vi åker egen bil. |
Anni åstot 2011 steg 3. Anni behöver åka till tävlingen. Jag kommer ner innan lunch och kan ta med 3st personer hem på lördag. |
Vanessa född 2014 anmäler sig till steg 3. Vi tar egen bil. |
Ella Ristin Rimpi f.2010 anmäler sig till både lör och sön. Jag är tränare på sön. Vi behöver boende samt skjuts hem på söndag. (Troligen är vi redan i Luleå lör pga kurs, så vi behöver ingen skjuts ner.) |
Jag åker upp direkt från Umeå till Luleå och dömer lördag och söndag! |
Ellen Talo följer med som ledare för mini. Hon behöver skjuts. Men finns det ingen skjuts så får vi klara oss med en ledare (Marja Lena). |
Markus följer med som ledare på lördagen. Han kör egen bil och ska ha med sig Karin hem som kommer med flyget, dvs. oklart när. |
Sanne-Li vill gärna bo de andra lördag-söndag. |
Som ovan sagt av Karin åker jag egen bil och kan ta med folk ner men inte så bra upp då jag måste hämta Karin från flyget efter tävlingen och flyget kan vara försenat osv. |