Forum
TillbakaAnmälan Höstcupen i Kiruna |
---|
Anmälan till höstcupen i Kiruna, ange: 1) Tävlandes/Tränare/Domares namn samt steg. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. 5) Hur många portioner mat du beställer (föräldrar/tränare kan också beställa lunch). Ange om du önskar glutenfri pasta. Köttfärsåsen är mjölk/laktosfri. Magnus Lindholm 26 sep 2022 |
Svar (59 st) |
---|
Marit anmäler sej att tävla på steg 6. Marit vill ha lunch |
Följer med som domare. |
Áile Utsi (2006) anmäler sig att tävla på steg 5. Kan ställa upp som klubbchaufför, det finns 4 plats i bilen. |
Márge Marainen (2013) anmäler sig. Jag följer med som ledare för mini. |
Emma Kuhmunen (2013) anmäler sig, steg 1. Jag återkommer om vi kan ställa upp som chaufför. |
Saga Grahn 2008-09-01 anmäler sig. Saga vill ha lunch. Vi kan köra fr Porjus och ta med Sanne-Li o Matilda som kan sova över och åka fr byn isf Jokkmokk om de är ok? Alltså totalt 3 gymnaster i bilen. /Lina |
Glöm inte att ange om ni som är KC kan tänka er att köra minibuss! Viktigt att veta, för det kommer att bli ett väldigt pusslande för att få ihop denna resa. (Inget svar än från Älvsbyn ang. intresse av gemensam buss, så det lutar åt att vi måste köra själva.) |
Alma Enlund (2014) anmäler sig, steg 1. Jag följer med och har plats för 3 till i bilen. |
Anni Åstot (2011) anmäler sig, steg 3. Stefan kan ställa upp som chaufför, antingen i egen bil (3 platser utöver Anni eller minibuss). Anni vill ha lunch. |
Idun Forsberg Iverstrand 2012 anmäler sig. Jag ställer upp som ledare. Vi önskar 2st lunch (varav 1st glutenfri). |
Clava Holmbom 2011 anmäler sig. Steg 5. Jag följer med som domare/ledare, vilket som nu behövs bäst. Vi vill boka 2 st luncher åt oss. |
Edith Jonsson vill anmäla sig. Steg 3. Jag kan köra egen bil och ta med 4 gymnaster inklusive Edith. |
Hilma Pirak Falk (2013) och Mila Pirak Falk (2015) anmäler sig till steg 1. Håkan följer, kan köra egen bil (1 plats över) eller hyrd minibuss. |
Komplettering: Idun ska tävla på steg 3. |
Komplettering. Glömde skriva om lunchen, beställer 3 lunch till Håkan, Hilma och Mila. |
Nikki Blomqvist (2012) anmäler sig. Steg 3 |
Lilly Arvidsson Spik anmäler sig (2014) hon ska tävla på steg 2 |
Vi beställer 2 lunch! |
Othilia Östlund (2012) anmäler sig, steg 1 |
Ella Ristin Rimpi anmäler sig f.2010 tävlar på steg 6. Jag följer med som tränare. Vi beställer två lunch (gluten samt vetestärkelsefritt). Jag kör ogärna, men ifall det krisar kan jag ta bilen då ryms 2 till. |
Vanessa (2014) anmäler sig, steg 3. Vi beställer 2 lunch. |
Agnes vill följa med som domare, dock inte tävla. En portion mat. |
Sanne-li och Matilda anmäler sig. Beställer 3 lunch. |
Glömde skriva att vi vill ha två lunch också (till mig och Alma) |
Matilda anmäler sig till steg 1. Vi kör egen bil och kan ta 2 st elever / mvh Daniel johansson |
Kajsa Hagenbuch anmäler sig till steg 1. Vi beställer 2 luncher en med glutenfri pasta |
Kajsa och Vanessa har beställt 2 luncher var. Betyder det att fler än gymnasterna ska med? Behöver veta vilka personer som ska med till Kiruna för att kunna planera resan... //Reseplanerare Elsa |
Ja, det har varit lite osäkert om Vanessa skulle ha med sig någon men nu är det bestämt att Jimmy kommer att följa med henne. Han kör egen bil. |
Ellen Talo följer med som ledare för mini! |
Ellen Talo vill beställa lunch! |
Markus förljer som ledare. Han vill ha en lunch |
Det ser ut som att vi kan åka tåg till Kiruna :-) Ange omgående om det är någon som inte vill åka med tåg av alla er som angett att ni ska med till Kiruna. Skriv jättetydligt vad som gäller så att jag bokar rätt! (Jag gör en gruppbokning då alla resenärer ska anges. Man får betala för sin resa om man inte skrivit tydligt att man inte ska med på tåget.) Återkommer med vidare info så snart jag har någon... |
Aila Johansson Blind (2012) anmäler sig, steg 1. Anncha följer med som domare. |
Kajsa och jag vill åka tåg |
Matilda vill så klart åka tåg , å vi är 2 vuxna som följer med ( steg1) 1st luch |
Jag följer med som domare, och beställer 2 lunch (1 till mig och 1 till Emma). |
Vi åker bil som vi tänkte fr Porjus, Saga, Sanne-Li, Matilda & Christian åker med. /Lina |
Vi blir 3 , och Matilda som åker tåg |
Jag och Edith vill åka tåg. |
Nikki vill åka tåg. |
Följer Jimmy med tåget? |
Jimmy och Vanessa åker tåg. |
Lilly åker egen bil! |
Stefan T - följer du med på tåget? |
Tiderna för tåg: från Murjek 7.41 Från Kiruna 18.28 Lång dag!! |
Nu är tågbiljetter till Kiruna 22 oktober bokade. Avgång från Murjek 7.41, tillbaka i Murjek kl. 20.57. Jag har räknat till 36 personer som ska med tåget och alltså behöver skjutsats till och från Murjek. (Vi hyr inte minibuss för detta utan satsar på att chaufförer får köra med egen bil.) ANGE I FORUMET: - Om du ställer upp som klubbchaufför Murjek 22 okt. - Hur många platser du har - Om du parkerar i Murjek och följer med tåget eller inte |
Kajsa och jag kliver på och av tåget i Nattavaara. Så vi kan inte ta med ngn men ni behöver inte räkna in oss i transporten... |
Håkan kan var KC till Murjek och följer med på tåget till Kiruna. Utöver Hilma och Mila finns 1 plats. |
Jag ställer mig upp som KC. Det rymms chaufför+4 pers i bilen. Följer inte med till Kiruna. |
Jimmy är KC till Murjek. Han har 3 platser över, följer med tåget. |
Jag är klubbchaufför till Murjek. Jag rymmer Edith + 3 gymnaster. Jag parkerar i Murjek och åker med tåget till Kiruna. |
Jag kör till Murjek. Har plats för 4 st ink. Márge. |
Om det finns plats får gärna någon plocka upp och lämna mig i Mattisudden. Kniper det kan jag ta egen bil och även ta med några stycken). |
Robert kan hämta i Murjek när vi kommer hem på lördag kväll, så med mig + Aila i bilen har vi 2 platser över hem. |
Hej alla Kiruna-resenärer! 1. Planen just nu är att vi tar tåget från Gällivare istället för från Murjek. Återkommer med tider osv. 2. Det behövs fler KC. Tror ca. 10 platser till, har ej hunnit räkna ordentligt. Men fler behövs. 3. Kan någon tänka sig att köra ända till Kiruna? Det underlättar logistiken på plats om vi har en förälder med bil där. Den personen kan ju lämna av gymnasterna vid tåget i Gällivare så slipper man köra med barn i bilen. Bla ingår i logistik-uppgiften att vara pizza-bud i samband med avfärden på kvällen. 4. Stefan T - kan du bekräfta om du ska med eller ej till Kiruna. (Angett att du kör, men nu när det är ändrade planer vet jag ej om du ska med...) PLEASE hjälp nu till och svara här. Det är ett projekt att ro ihop resa för 40 personer, vill att det ska bli en bra dag för gymnasterna med så lite strul som möjligt. |
Nu har jag räknat och pusslat. Funkar detta? Missat någon...? 8 st. chaufförer till/från Gällivare Bil Ellen Márge Emma Frida Bil Jenni Áile Agnes Ellen Talo (ledare mini) Karen Bil Kristina Nilsson Alma Annica Clava Bil Anna-Karin JK Edith Nikki Idun Maya Bil Håkan Hilma Mila Markus B Bil Jonas Östlund Othilia Barn1 (eget) Barn2 (eget) Marit Bil Jimmy Vanessa Aila Anncha Bil Daniel J Matilda Matildas mamma Ella Ristin Katarina Silke och Kajsa kliver av/på i Nattavaara Stefan kör med Lilly och Mirja till Kiruna, så har ni ett pizzabud om det skulle behövas. Kommer att lägga ut mer info med tider mm senare, men kolla av om det är något med planen ovan som ser skumt ut. |
Kiruna ska försöka ordna skjuts åt oss till/från hallen. Om någon av er som kör bil ända till Kiruna också kan vara behjälplig med skjuts till/från tåget i Kiruna så skriv det här. |
Fantstiskt jobb du gjort Elsa! Såg inte Anni i listan men antar att hon åker med Stefan, Mirja och Lily...? |
Kan någon rensa de gamla planeringarna i forumet? De behöver inte ligga offentligt publicerade för alltid :-) |