Forum
Tillbakakristallcupen 26-27 mars-22, Luleå |
---|
Här skriver ni in den som anmäler sig till tävlingen, fullständigt namn + födelseår samt om man kan ta egen bil samt hur många gymnaster/ledare/domare som kan åka med!
Carina Hotti Lindmark 1 mar 2022 |
Svar (32 st) |
---|
Ristin Johansson Blind 2008 och Aila Johansson Blind 2012 anmäler sig. Anncha följer med som domare. Vi behöver åka med någon. |
Sanne-li 2008 och Matilda 2010 anmäler sig. Jag har inte möjlighet att följa tyvärr. |
Anni vill tävla. Stefan tar bil och har 3 platser i bilen. |
Anni är född 2011. |
Vanessa född 2014 anmäler sig. Vi tar egen bil men har troligtvis ingen plats över. |
Márge Marainen född december 2013 anmäler sig. Jag följer med som tränare. Inte klart hur många platser vi har över i bilen ännu. |
Alma Enlund född 2014 anmäler sig. Jag följer med och vi tar egen bil. Oklart ännu om vi har någon plats över. |
Lilly 2014 och Livia 2011 vill tävla |
Othilia 2012 vill tävla. Tar egen bil, oklart med plats men mest troligen full bil. |
Clava Holmbom 2011 anmäler sig. Jag följer med som domare. |
Idun Forsberg Iverstrand 2012 anmäler sig. Jag följer med som domare (alt ledare). |
Saga Grahn, 2008. Ännu oklart om vi kör fr Alhamn el. Jokkmokk… |
Marit f. 2010 anmäler sej till att tävla både på lördag och söndag och behöver därmed boende. Jag kan skjutsa dit på lördag eller hämta på söndag. Jag kan ta egen bil och får då plats med fyra passagerare, men kan ockå köra en hyr-minibuss om det skulle vara aktuellt, Roggans tror jag tar 8p plus chaffis. |
Ella Ristin f.2010 anmäler sig till båda tävlingarna. Jag åker som ledare. Vi behöver boende samt troligen skjuts. |
Áile Utsi (2006) anmäler sig till båda tävlingarna. Carl-Johan kan antigen köra dit på lördag eller hämta på söndag. Det ryms tre medpassagerage till i bilen. |
Påminner om det som gäller för att delta i tävling: https://www.svenskalag.se/polcirkelgymnasterna/nyheter/1718390/nya-riktlinjer-resor-avgifter-vid-tavling-lager |
Anni-Krihke anmäler sig till tävlingen på lördag. Hon behöver åka med någon. |
Anni-Krihke Doj 2011 |
Åker med som domare. Behöver plats i en bil. Evt övernattning. |
Emma Kuhmunen 2013 Jag har bil. Måste dock kolla hur många platser jag har över. Återkommer imorgon. |
Edith Jonsson född 2012 anmäler sig. Vi åker egen bil, men åker mest troligt dagen innan och ev hela familjen. |
Nikki Blomqvist 2012 anmäler sig. Magnus som kör, vet ej om han har plats för fler. |
Vi har 3 platser i bilen. |
Agnes anmäler sig. 2007 |
Ellen Talo född 2009 anmäler sig. |
Alla ni som inte meddelat om ni behöver boende eller skjuts behöver göra det omgående tack. |
Jag och Clava behöver åka hem och tillbaka med någon under lördagen. |
Jag och Márge åker helst med någon. |
Agnes vill gärna stanna kvar till söndag |
Jag och ER vill ha skjuts ner lördag samt hem söndag. |
Áile vill stanna kvar till söndag. |
Jag och Nikki tar egen bil. Åker inte från jokkmokk. |