Forum
TillbakaAnmälan till Anatoli Cup Älvsbyn |
---|
Här skriver ni in den som anmäler sig till tävlingen samt om man kan ta egen bil samt hur många gymnaster/ledare/domare som kan åka med!
Magnus Lindholm 28 okt 2021 |
Svar (27 st) |
---|
Marit anmäler sej, om det behövs kan jag köra. Jag kan ta egen bil och kan då få med mej fyra passagerare inklusive Marit. Jag kan hjälpa till som domare till "jämfotahoppet" |
Jag anmäler mig och behöver en plats i en bil! |
Sanne-li och Matilda anmäler sig! Vet inte om jag kan följa ännu! |
Saga anmäler sig o Per kan ta minibuss så de finns plats för 6 pers till. |
Mila (född -15) anmäler sig, vi åker med egen bil. |
Anni anmäler sig. Stefan tar bil och kan ta med åtminstone 2 personer till. |
Áile (2006) anmäler sig. Jag följer med som funktionär, tar egen bil och det finns plats för 4 pers till. |
Måste tyvärr ändra - Anni behöver åka med någon. Stefan är borta på utbildning och hinner inte hem till tävlingen. |
Jona (2014) och Esaia (2011) anmäler sig, de behöver åka med någon. |
Esaia och Jona åker med i egen bil, om det behövs kan ett barn åka med oss, men får då sitta mellan bilbarnstolar. |
Max och Aila anmäler sig. Jag följer med som ledare. Vi behöver åka med någon. |
Lilly och Livia anmäler sig! |
Alma från UG anmäler sig |
Vanessa anmäler sig. |
Ellesiri från UG anmäler sig |
Márge anmäler sig. Jag följer med som ledare eller domare/funktionär. |
Ella (2014) från UG anmäler sig |
Helga anmäler sig. Vi kan ta 2-3 personer i vår bil. |
Hanne-Briita anmäler sig och vill åka med någon. |
Edith anmäler sig. Vi ber att få återkomma om transporten. |
Othilia anmäler sig. Jag kör egen bil men är osäker om vi kommer ha någon plats över. Återkommer med mer info då jag vet |
Clava anmäler sig. Jag följer med som ledare/funktionär. |
ER anmäler sig, trots armskada vill hon ändå följa. Jag åker som funktionär/ledare den här gången. Vi behöver skjuts. |
Ni som inte meddelat om ni tar egen bil eller behöver skjuts behöver göra det här i forumet omgående |
Vi tar egen bil. |
Ändring. Jag tar egen bil. Har plats för två i min bil. |
Vi tar egen bil. Åker från Boden |