Forum
TillbakaAnmälan till Kristallcupen i Luleå |
---|
Här skriver ni in den som anmäler sig till tävlingen samt om man kan ta egen bil samt hur många gymnaster/ledare/domare som kan åka med!
Magnus Lindholm 8 okt 2021 |
Svar (28 st) |
---|
Áile anmäler sig. Hon behöver åka med någon. |
Clava anmäler sig och jag följer sannolikt med som ledare för LTG. Vi åker ev ner dagen innan och stannar kanske kvar över söndagen. Avgör det lite närmare tävlingen, men kan troligtvis ta med oss fler från/till Jokkmokk om tiderna passar.. |
Aila anmäler sig. Jag följer med antingen som ledare eller domare. Tar egen bil men vet inte än hur många lediga platser. |
Smilla anmäler sig. Vi tar egen bil men ev åker vi dagen före. Meddelar närmare tävlingen |
Marit anmäler sej. Jag kan ta egen bil och köra, får då med fyra passagerare inklusive Marit. |
Anni anmäler sig. Ingen av oss kan följa med så hon behöver åka med någon. |
Márge anmäler sig. Jag åker med som ledare eller domare. Vi åker gärna med någon. |
Idun anmäler sig. Jag åker med som ledare eller domare. Vi åker gärna med någon. |
Saga anmäler sig. Är troligtvis helgen i Luleå. |
Livia och Lilly anmäler sig. Vi tar egen bil. återkommer om själva resan. |
CJ kan köra gymnaster till Luleå på lördag eller hämta dom på söndag vid behov. |
Vanessa anmäler sig. Osäker på om vi tar egen bil, återkommer om det så snart som möjligt. |
Edith anmäler sig. Vi vet inte om vi kan ta egen bil. Vi återkommer om det så snart som möjligt. |
Anni-Krihke vill anmäla sig. Osäker om vi tar egen bil. Hör av mig angående det lite längre fram. |
Matilda och Sanne-Li anmäler sig. De stannar troligtvis över helgen. Tar bil, jag kan med mig gymnaster/tränare. Hemresa söndag. |
Nikki anmäler sig. Vi tar egen bil. Återkommer närmare tävling om vi har plats för någon fler. |
Emma anmäler sig om det fortfarande finns chans till det. Hon behöver troligtvis åka med någon. |
Agnes anmäler sig o behöver ev åka med ngn |
Ella Ristin anmäler sig. Jag är med som ledare. Vi kör troligen ner på fredag (ifall IM ska med) och tillbaka på söndag efter egna serier tävlingen. |
Helga anmäler sig. Ev Maja också, jag återkommer om det. I nuläget följer jag inte med men det kan ändras ca 1-2 veckor innan. |
Lova, Tilde, Ancha, Lina och Maya ska döma. Antar att Tilde åker från Pite. |
Agnes vill gärna stanna kvar till på söndagen och se de andra tävla. Hon behöver boende och skjuts bägge vägarna. Hon kan om det är svårt att få ihop skjutsarna åka buss hem på söndagen. |
Senast på måndag kl 12.00 behöver det uppdateras vilka som kan köra och hur många platser man har samt om man tänker stanna till söndag |
Jag följer med och kan ta 2-3 personer i bilen. |
Vi tar egen bil, en person till ryms. |
Vi kan inte samåka denna gång, vi tar oss dit och hem själva. |
Jag kör egen bil supertidigt på lördag och blir kvar till på söndag efter tävlingen. Har plats för fyra passagerare fram och tillbaka. Clava åker gärna med en senare bil (om det finns nån) på lördag, eftersom hon tävlar först sent på eftermiddagen. |
Vi har tre lediga platser i min bil. |