Forum
TillbakaAnmälan till Höstcupen i Kiruna den 23 oktober |
---|
Här skriver ni in den som anmäler sig till tävlingen samt om man kan ta egen bil samt hur många gymnaster/ledare/domare som kan åka med!
Mirja Spik 28 sep 2021 |
Svar (24 st) |
---|
Marit anmäler sej. Jag kan ta egen bil och köra, får då med fyra passagerare inklusive Marit. |
Áile anmäler sig. Jag kan köra och tar egen bil så det rymms tre till i våran bil. |
Aila anmäler sig. Kan eventuellt ta egen bil, har i sådana fall plats för tre, återkommer när jag vet säkert. |
Helga och Maja anmäler sig. Vi har 2 platser över i vår bil. |
Livia och Lilly anmäler sig. Vi tar egen bil och kan ta med en till gymnast/ledare. |
Jag ska med. Behöver plats i en bil. |
Anni anmäler sig. Vi tar egen bil och kan ta med någon till om det behövs. |
Agnes anmäler sig och hon behöver få åka med någon. |
Sanne-li och Matilda anmäler sig, jag kan köra egen bil och ta med två till om det behövs. |
Clava anmäler sig. Jag följer sannolikt med som ledare och vi två åker gärna med någon annan. |
Saga anmäler sig, vi kör från Porjus egen bil. |
Nikki anmäler sig. Tar egen bil, osäker angående platser. |
Edith anmäler sig och hon vill att jag följer med. Vi behöver åka med någon. |
Jag och Aila behöver åka med någon 😊 |
Elsa-Li anmäler sig till tävlingen. |
Smilla anmäler sig till tävlingen |
Idun anmäler sig. Jag följer med som ledare och vi två åker gärna med någon annan. |
Ebba Stina anmäler sig. Tyvärr har vi ingen möjlighet till samåkning på grund av besök hos kompisar. |
Vanessa anmäler sig. Vi åker gärna med någon. |
Ella Ristin anmäler sig (dock inte säkert att hon kan tävla än med sin revbensskada). Hon behöver åka med någon. |
Lova och Tilde följer med som domare och behöver sannolikt plats i någon bil. |
Jag tar egen bil och Smilla åker med mig. Vi har plats för en till om det finns behov |
Jag och Markus kan med. Vi kan köra om det behövs men åker gärna med nån annan om det finns plats. Om vi åker tåg kan vi köra till Gällivare. |
...ska med menar jag... |