Forum
TillbakaAnmälan till Coronacupen i Älvsbyn |
---|
Ange om du som vuxen följer med, om ni behöver plats i bil eller om ni tar egen bil. För er som kör egen bil är det viktigt att ni skriver hur många personer ni kan ta med i bilen. Kom ihåg att vi vuxna inte kan vistas i lokalen under tävlingen. Magnus Lindholm 28 okt 2020 |
Svar (11 st) |
---|
Anni anmäler sig. Nån av oss följer med och kan ta bil om det behövs. |
Idun anmäler sig. Jag åker med som ledare. Jag kan ta egen bil och har plats för 4 gymnaster (inkl Idun). |
Inga Märta vill tävla. Behöver skjuts. Ifall ni behöver en ledare för steg2 på plats (ifall steg1 ledaren inte vill vara hela dagen) kan jag också följa. |
Hanne-Briita anmäler sig |
Zahara anmäler sig. Jag hänger med och kan ta bil om det behövs. |
Glömde.... har tre platser i bilen. |
Leia anmäler sig. Vi skjutsar henne, finns det platser till alla som ska åka med så har vi lite andra planer för dagen efter tävlingen. Men behöver någon skjuts, säg till så tänker vi om. I så fall har vi också tre platser i bilen. |
Smilla anmäler sig. Jag följer med och tar egen bil |
Jag (Annica) och Emmy deltar som domare. Behöver platser i bil, men kan köra vid behov. |
Vanessa anmäler sig, jag följer med som ledare. Vi åker gärna med någon om det finns plats. |
Nikki anmäler sig, följer med och vi tar egen bil. Kan tyvärr inte ta med någon fler den här gången. |