Forum
TillbakaAnmälan Kristallcupen i Luleå |
---|
Ange om du som vuxen följer med, om ni behöver plats i bil eller om ni tar egen bil. För er som kör egen bil är det viktigt att ni skriver hur många personer ni kan ta med i bilen. Ange i anmälan om ni avser tävla på lördag eller söndag.
Magnus Lindholm 18 feb 2020 |
Svar (11 st) |
---|
Áile anmäler sig. Jag åker med som hjälpledare. Det ryms 3 passagerare till i bilen. Vore bra att alla gymnaster inte behöver vara närvarande hela tävlingen, det var för lång dag sist. |
Sanne-li och Matilda anmäler sig på lördagen! Miliana kör och har plats för två till! |
Saga anmäler sig men vi vet inte hur vi kör än... /Lina |
Agnes anmäler sig |
Marit anmäler sej. Jag eller Elsa kör och då rymms det tre ytterligare passagerare i bilen (tot 5). Vi försöker göra som Jenni säger och dela upp resan i en "sen" och en "tidig" resa. Vi kollar när alla anmält sej och vi fått schemat för tävlingen. |
Anni anmäler sig. Anni + vuxen åker gärna med någon om det går men annars tar vi egen bil. |
Clava anmäler sig till lördagen. Vi kan troligtvis ta med flertalet gymnaster i bilen. |
ER och IM anmäler sig. Vet inte än hur vi gör med resan. |
Jag anmäler mig, jag vill tävla på söndagen |
Jag anmäler mig, vill tävla på söndagen. |
Jag kommer att vara på plats som domare på lördag, men åker redan fredag kväll med delar av familjen då det är hockey resterande del av helgen. |