Forum
TillbakaAnmälan Vinterpokalen i Arvidsjaur 14/3 |
---|
Ange om du som vuxen följer med, om ni behöver plats i bil eller om ni tar egen bil. För er som kör egen bil är det viktigt att ni skriver hur många personer ni kan ta med i bilen.
Magnus Lindholm 16 jan 2020 |
Svar (23 st) |
---|
Elena och Marit anmäler sej till tävlingen. Jag eller Elsa kör. Totalt ryms fem passagerare i bilen |
Agnes anmäler sig o behöver få åka med någon. |
Saga anmäler sig. Ev kör vi från/till Luleå, återkommer om inte... |
Áile anmäler sig. Hon åker med farmor och sover över i Arvidsjaur. |
Livia anmäler sig till tävlingen. Vi tar egen bil. Vi kan ta med två extra passagerare. |
Anni anmäler sig . Samåker gärna. |
Ella Ristin och Inga Märta anmäler sig. (Får se ifall IM alls kan tävla, då hon knappt tränat sen nov pga sjukdom) Vi samåker gärna, särskilt ifall jag ska vara ledare. |
Clava anmäler sig. Vi har plats för flera extra personer i bilen. |
Leia anmäler sig. Vi tar egen bil, då vi ev åker till Älvsbyn efteråt. |
Nikki anmäler sig. Vi tar egen bil, då vi troligtvis inte åker från/till Jmk den dagen. |
Sanne-li och Matilda anmäler sig, oklart om vi kan köra eller inte ännu! |
Ronja anmäler sig, kan hon åka med någon vore det bra. |
Ristin anmäler sig och jag vill gärna med oxå. Vi åker gärna med någon som har plats för oss. |
Vanessa anmäler sig. Vi tar egen bil, har dock inte plats för någon extra passagerare. |
Jag åker med som domare. Behöver åka med någon. |
Jag följer med som domare, behöver också åka med någon:) |
Jag följer med som ledare för UG, behöver gjärna åka med någon. |
Idun har anmält sig. Jag följer med som ledare vid behov. Tar egen bil och kommer ha plats för en gymnast/ledare till. |
Hanne-Briita och jag följer. Kan ta egen bil där vi kan ta 3 till vid behov. |
Jag ska döma och behöver åka med någon. Även Emmy Falk ska döma och behöver skjuts. |
Ändring: Idun o jag åker gärna med någon (tar alltså inte egen bil). /Maya |
Jag åker inte med som ledare till Arvidsjaur och båda barnen är sjuka. Vet inte än om ER hinner bli pigg till på lördag. |
Jag ska döma för första gången och behöver plats i en bil (gärna med Lova). |