Forum
SvaraCafepass HT-2022 |
---|
Hej! Då är det dags för höstens cafepass med start nästa fredag den 21/10 v.42 och då i vår nya hall Radiomastens Innebandycenter. Tiderna hittar ni undrar "DOKUMENT" Nytt för denna hall är för att larma av och komma in i hallen behöver vi tagg och kod. Jag hör av mig med mer info nästa vecka hur vi ska lösa gällande taggarna då dessa ska vandra i laget. Just nu har jag ingen lösning. ●Det är samma betalningssystem som innan (inga kontanter) ●När vi bemannar cafet så har vi även ansvar för shopen. Det är nytt för oss alla så vi gör så gott det går. Instruktioner kommer finnas på plats. Om tiden inte passar får ni försöka byta med varandra, låta någon släkting/vän stå eller köpa ut er för 650kr till 123 194 72 33. Köper ni ut er så meddela mig det minst en vecka innan så Sandra hinner fixa en vikarie då vi har en vikariebank i år. Blir avhoppen senare än så, så får ni lösa ersättare själva. Dyker man inte upp på sitt pass kommer man debiteras med 650kr. Meddela gärna mig vid förändringar på 073-941 79 07 Mvh Helena Johansson Helena Johansson 10 okt 2022 |
Svar (5 st) |
---|
Det datumet fungerar för oss! |
Vi kan! |
Jag har byt tid från lördag 22/10 förmiddagspass till söndagen 23/10 förmiddagspass |
Stefan och jag bytte pass /Stina |
Toppen att ni kunde lösa det /Helena |