Forum
TillbakaCafepass v15 |
---|
God kväll! Vi har tyvärr ett cafepass till denna termin med start v15. Denna gång har vi 5st reserver som kanske kan tänkas ställa upp om man inte skulle kunna sitt pass , annars så gäller det som tidigare. Cafetiderena ligger under "DOKUMENT" /Helena Helena Johansson 28 mar 2022 |
Svar (6 st) |
---|
Hej, Tyvärr har ingen av oss möjlighet att stå i caféet onsdag 14/4 kl17-21 (Theo), är det ngn annan som kan ta det passet? |
Gällande cafe passet 13/4 17-21. Jag jobbar den kvällen! har kollat med reserverna ! men ingen hade möjlighet att hoppa in. |
Ok, tack för du kollat, men hur gör vi då om ingen av oss kan? |
Hej! Här är några alternativ man kan göra ifall man inte kan stå sitt pass. Hitta någon över 16år som kan ställa upp o stå ert pass, (mor/farförälder, släkt, vän eller vänners vänner). Meddela mig 073-941 79 07 om ni byter pass med varandra. Om ni inte kan lösa det på något sätt kan man ”köpa ut sig” för 650kr. Man Swishar då till Solfjäderstadens Swishnummer: 123 194 72 33. Ta en skärmdump på din betalning och skicka en bild på betalningen samt skriv datum och tid och vilket lag du köpt ut dig ifrån. Skickas till Martin Linder 070-584 10 20 senast en vecka innan sitt pass. Dyker man inte upp på sitt pass kommer man debitera med 650kr |
Hej! Min son Joel står för 100 kr i timmen om det är ett alternativ Här har ni hans nummer🙂 0722422005 |
Hej igen, ok tack vi ser över alternativen. |