Forum
TillbakaCafetider v 42 |
---|
Hej alla cafeföräldrar! V 42 börjar pojkar 09 cafepass. Cafetiderna ligger under fliken "DOKUMENT" Eftersom vi endast har 18 cafetider blir det några som får stå över. Dessa personer har jag satt som reserver. Höra av er till någon av reserverna och se om dom kan tänkas ställa upp om ni inte kan stå ert pass. Annars löser ni det på dom sätten jag nämner här nerdan Hitta någon över 16år som kan ställa upp o stå ert pass, (mor/farförälder, släkt, vän eller vänners vänner). Meddela mig 073-941 79 07 om ni byter pass med varandra. Om ni inte kan lösa det på något sätt kan man ”köpa ut sig” för 650kr. Man Swishar då till Solfjäderstadens Swishnummer: 123 194 72 33. Ta en skärmdump på din betalning och skicka en bild på betalningen samt skriv datum och tid och vilket lag du köpt ut dig ifrån. Skickas till Martin Linder 070-584 10 20 senast en vecka innan sitt pass. Dyker man inte upp på sitt pass kommer man debitera med 650kr Har ni några funderingar över era cafepass eller om det uppstår problem under veckan så är det bara att ni hör av er till mig. Med vänliga hälsningar Helena Johansson 073-941 79 07 Helena Johansson 4 okt 2020 |
Svar (6 st) |
---|
👍 |
Hej, finns det någon som kan byta vårat cafepass nu på måndag. Kan byta mot när som helst senare i veckan. |
Hurdags är det? |
Vi kan byta! |
Vi kan byta mot fredag 17-21 |
Har löst sig, Jonas o jag byter. Tack ändå Stina! |