Forum
TillbakaAngående träningar, föreningsträning och träningsläger |
---|
Hej! Som ni redan vet så är det inte enkelt att få tag på träningstider i större hallar men nu har vi lyckats få ihop några återbuds tider. Om vi får godkänd bokning från kommunen så kommer vi kunna träna på tisdagar 16.30 - 18.00 eller 17.00 - 19.00, beroende på vilken tisdag. Börjar i såfall redan nu på tisdag 18/3. Jag skickar ut en kallelse. Jag hoppas det kommer att funka med en tidig tid och att alla kan ta sig till Östberg. Vi testar. Vet att det är några som har annan träning på tisdagar. Har därför försökt hitta lediga tider på onsdagar men då finns inget ledigt, tyvärr. Både jag och Anders känner att tjejerna måste få lite bättre träningsmöjligheter och lite mer ytor och då känner vi att vi måste ta det som finns. Men jag fortsätter hålla koll såklart... Sen har vi fortsatt träning på torsdagar och där har vi några tider på Östberg och nån tid på Fyrvalla och annars fortsätter vi på Hara IF tills vidare. Vi kommer meddela och lägga in i kalendern eftersom allt blir klart. Vi kommer inte fortsätta träna 17.30 - 18.30 på onsdagar i Orrviken. OIK har i veckan startat upp ett nytt lag, födda 2018 och dom vill köra igång vecka 13. Helst på en tidig träningstid och då är det våran träningstid på onsdagar som är aktuell. 1 maj 10-12 kommer vi att ha föreningsträning på en av konstgräsplanerna i stan (Inte klart med bokningen än) och sedan kommer laget fortsätta med det årliga träningslägret och övernattning på Sunne lägergård. Styrelsen kommer i dagarna mejla ut medlemsavgift och träningsavgift. Vi hörs vidare ⚽ Gunilla Sparrman 16 mar, 22:26 |
Svar (2 st) |
---|
Vi pratade om träningsläger 1-2 maj men har insett att dom går skolan den klämdagen 2 maj så vi måste ändra datum. Mycket bokningar på Sunne framöver så vi har prel bokat 25-26 april på påsklovet 😊 Är alla hemma då? Vi pratar mer om det i morron på föräldramötet. Men är ni inte där så skriv gärna svar på detta om ni är hemma eller inte 25-26 april. ⚽️ Föreningsträningen ligger kvar som planerat 1-2 maj kl 10-12 på Jämtkraft arena. B-plan.. ⚽️ |
Vi kan inte komma på föräldramötet. Men vi är hemma på påsklovet. |