Forum
TillbakaÖnskar snabbt svar ang Persåsen i morron |
---|
Hej alla! Vi har fått önskemål från flera tjejer att dom vill åka kälke i Persåsen med laget. Det är öppet onsdagkvällar och det hade ju passat bra i morron på träningen. Men är det några tjejer som vill och kan åka redan i morron 19 februari? Vi tänker oss att vi åker mellan 18 och 20 i såfall. Backen är öppen 17.30-20.30. Kälke lånar man där. Hjälm ska bäras. Har vi någon förälder som vill och kan åka med? Vi kan behöva skjutsar beroende på hur många som åker med. ☺️ Det är kort varsel men nästa onsdag är det ledarträff efter träningen och sen är det sportlov så i såfall får det bli efter sportlovet. Men gäller ju även att passa på när Persåsen har öppet. Dom har ju inga snökanoner där 👍 Svara på detta inlägg både om ni kan eller inte kan delta i morron. Tack ☺️⛷️ Gunilla 18 feb, 11:17 |
Svar (12 st) |
---|
Vera avstår kälkåknigen |
Madde Ellen Felicia Freja Tilda Stella Hedda har anmält att dom kommer och vill åka kälke. Hur är det med Ella, Elin och Maja, ni är också anmälda till träning men vill ni också åka kälke istället för träning i Orrviken? 😊 |
Nora vill inte åka kälke. |
Elin hänger med på denna livsfarliga aktivitet! Hon behöver dock skjuts! |
Maja vill åka kälke! skulle också behöva skjuts |
Tack för svar! Vi kör på Persåsen! KUL 👌🛷 Vi åker 2 timmar, 18:00-20:00. Det kostar 140 kr, vi får lånekort så vi slipper avgiften för keycard. Vi tänkte ta från lagkassan men eftersom det är en aktivitet som inte alla deltar i så tycker vi att vi kan betala en del själva, hoppas det är ok? Om inte hör av er till mig. Swisha 100kr till mig och märk med Persåsen och namn. Ta med hjälm och glasögon. Ryggskydd är bra om du har. AVFÄRD: Vi åker från Orrviken 17.00. Vi är 11 spelare och 2 ledare som åker. Anders har 2 platser i sin bil (just nu är det Ellen och mest troligt Freja från Hara). Jag har en plats kvar i min bil (just nu har jag Tilda, Felicia och Stella. Ella, Elin, Maja har redan skrivit att dom behöver skjuts. Vi behöver därför ytterligare en som kör finns det någon förälder som vill och kan åka med? Det finns försäljning av fika eller om ni vill ta med något enklare att äta/fika. En paus kan vara bra 😊 |
Behövs det så kan jag komma förbi och hämta upp i Orrviken. |
Sigrid tränar friidrott imorgon |
Maja åker med Hedda! |
Då kommer jag till skolan i Orrviken och hämta Elin och Ella. Har alla skjuts då? |
Tack! Elin väntar vid skolan kl 17! |
Ella är vid skolan 17. Tack |